מהיום חיפוש בעלי מקצוע עולה מדרגה בעזרת מערכת 2144

חברת דף הזהב מתרחבת ומשיקה את מערכת 2144 המאפשרת לצרכנים למצוא את בעלי מקצוע (שיפוצניק, מתקן מזגנים, אינסטלטור, עורכי דין, ליצניים ועוד) בשליחת sms למספר 2144, דרך אתר www.2144.co.il, או מוקד טלפוני אנושי: כוכבית 2144. השירות ניתן ללא תשלום, זמין 24 שעות בכל רחבי הארץ. 

במערכת 2144 רשומים אלפי בעלי מקצוע שעברו תהליך סינון קפדני וחתומים על אמנת שירות. החידוש המיוחד – דירוג בעלי המקצוע נעשה על-ידי הלקוחות, המערכת מבקשת מהמשתמשים בשירותיה משובים על בעלי המקצוע מיד לאחר התיקון או שיפוץ, זאת על-פי מדדים של אמינות, מחיר, דיוק בזמנים, מקצועיות ועוד. הנתונים נאספים במערכת, כך שבכל רגע נתון מקבל הצרכן את נותן השירות הטוב ביותר על בסיס מדידה מתמדת שלא נתונה לשינויים. אנשי מקצוע שלא יעמדו בסטנדרטים יורדו מהמערכת.

יוסי נבו, מנכ"ל דף הזהב ומערכת 2144, "ציבור הצרכנים הישראלי אינו רוצה עוד לקחת הימור בבחירת בעל מקצוע. מערכת 2144 מספקת לצרכנים את כל הכלים לבחירת בעל המקצוע האולטימטיבי בזמן הקצר ביותר, באיכות ללא פשרות וללא בזבוז זמן מיותר". במערכת הושקעו כמיליון שקלים.

כמה עצות רגע לפני שאתם חותמים הסכם עם בעל מקצוע

  • היזהרו מבעלי מקצוע שממהרים לתת מחירים לשיפוץ/ תיקון מבלי לראות את מקום העבודה – בעל מקצוע אשר ימהר לתת לכם מחירים בלי לראות את מקום העבודה, ומה נדרש לעשות הוא בעל מקצוע אשר יכול  ברגע האחרון להעלות לכם את המחיר ולהגיד  "זה לא היה כלול בהצעה
  • בקשו המלצות– אל תתביישו לבקש מבעל המקצוע לפחות 3 ממליצים מעבודות אחרונות שביצע. ולכו לראות את העבודות אשר ביצע..
  • דאגו לקבל פירוט על כל מרכיבי השירות, בעיקר כשמדובר בעבודות גדולות.
  • חומריםבכל הצעת מחיר שאתם מקבלים בקשו מבעל המקצוע לתת לכם פירוט מלא של החומרים שבהם הוא עתיד להשתמש,  בעיקר בזמני משבר יש נטייה לעבוד עם חומרים זולים- ללא תו-תקן, לכן אל תתביישו  לבקש, עבור כל חומר, לראות היכן מופיעה החותמת של מכון התקנים.
  •  סיגרו חוזה מסודר עם בעל המקצוע לפני תחילת העבודה. (בעיקר בעבודות גדולות ומורכבות ) בהסכם פרטו את העבודה, החומרים, לוחות הזמנים, פיצוי על אי עמידה בזמניים  וכן אופן ומועד התשלום.

הוסף תגובה