מהפכת השקיפות של האינטרנט – גם בתחום האירועים?

 

הדור הותיק יותר ודאי וזוכר שלפני כמה שנים, כשרצינו ליסוע לחול, היינו נעזרים בסוכן נסיעות בשר ודם.

הסוכן למעשה היה צינור המידע שלנו לחברות התעופה, המלונות, השכרות הרכב ושלל הסידורים שהיינו אמורים לבצע לפני הנסיעה לחו"ל. אך אז קרתה מהפכה, אתרים כגון bookingAirbnb ושלל אתרי השוואות מחירי טיסות נולדו, ופתאום, תפקידו של סוכן הנסיעות היה מיותר.

מה שגרם לזה הוא האינטרנט. כן, אינטרנט זה מילה גדולה, אך אם נפרק את הסיבות הספציפיות נוכל להגיד שהמיידיות, הזמינות, וציפית הלקוח השתנתה.

אם פעם לקוח פוטנציאלי היה יודע שמידע משיגים בטלפון או בפגישה עם הספק, היום הלקוח מעוניין בכמה שיותר מידע בצורה מהירה ככל הניתן- אם אפשר במייל, או אפילו בהודעת וואטסאפ.התקשורת הבין אישית בין הלקוח הפוטנציאלי לבין הספק הפכה לקצרה, חדה ומהירה הרבה יותר.

אם כך, מודע עדיין ישנם שווקים מסויימים שאינם שקופים ללקוחות?

התשובה היא – זה עניין של זמן עד שגם הם יעברו את האדפטציה המתאימה. יכול להיות שלשווקים הללו אין עדיין את הפלטפורמה המתאימה, יכול להיות שבעלי העסקים בשווקים הללו הם מיושנים ולקוח להם זמן להתרגל לטכנולוגיה – אבל מה שבטוח, מה שקורה בתיירות, מוצרים, נדלן ועוד עשרות שווקים יקרה גם בשווקים לא שקופים בהם אין מידע זמין באינטרנט לגבי מחירים ותנאי שוק.

כך קורה כעת שינוי בתחום האירועים – 

אתר קוויקי מבקש להתאים את שוק הארועים לשנת 2016. יזמי האתר הקימו פלטפורמה אינטרנטית שתפקידה להציג לגולשים את כל המידע הדרוש להם על מנת לתכנן את האירוע באופן הקל ביותר.

הפלטפורמה מציגה לגולשים תאריכים, מחירים וחוות דעת – ומאפשרת לספקים השונים בתחום לעדכן באופן רציף את תנאי השירות שלהם.

מקימי האתר מקווים שבעזרת מתן שקיפות, הם יוכלו להפוך את חווית תכנון האירוע לקלה ופשוטה הרבה יותר.

 

הוסף תגובה