מה בין אנרגיה חיובית למציאת עבודה

ישנם דברים שבאמת לא תלויים בנו אבל בהחלט ישנם דברים שכן תלויים בנו. האנרגיה שאנו משדרים. אף אחד לא ירצה שבסביבת העבודה שלו יעבוד מישהו שהוא חסר ביטחון עצמי באופן קיצוני, או שהוא עצבני, או שהוא קופצני מידי. ניתן מן הסתם להמשיך את הרשימה הזו עוד הרבה. כל אחד חייב לדעת מה הוא משקף בראיון עבודה. האם הוא משקף נועם? או שמא הוא משקף לעומד מולו לחץ? האם הוא משקף עצבנות או שמא הוא מקרין רוגע? ישנם אנשים שאני מראיינת שאינם יודעים כלל למשל שהם מקרינים אנרגיה שלילית. מה זה אנרגיה שלילית? קשה להסביר במילים, אבל זוהי נוכחות לא נעימה שמשדר הצד השני. אין זה קשור לריח או טעם בלבוש (למרות שזה יכול להיות סימן אזהרה ראשון), וזה גם לא קשור לצורת ההתבטאות באופן ישיר. ישנם אנשים שמשדרים אנרגיה שלילית, יחד עם זאת הבשורה הטובה בעניין שזה ניתן לשיפור. 
חשוב לשים לב איך המראיין שלכם מגיב תוך כדי הפגישה ולנתח את התנהגות הבלתי מילולית שלו לאחר הפגישה ולנסות להבין האם הוא שידר "התקרבות" או "התרחקות". חשוב שתזכרו שמרבית המקומות לא יגייסו אדם שהם לא ירצו לראות כל יום בבוקר, בין אם זה תאגיד גדול או חברה קטנה ולא משנה כמה אתם מקצועים.

אין לנו את הפתרון הקסם שיעזור לכם בצורה מיידית, אבל המודעות לעניין יכולה להיות חלק ניכר מהפתרון. עוד דרך להימנע מ"התרחקות" המראיין הינה לחשוב על משהו שעושה לכם טוב כמה דקות לפני הפגישה.

זה יכול להיות מערכון מצחיק שאתם אוהבים, או בדיחה ששמעתם או חופשה שאתם מתכננים – משהו שמעלה חיוך

אנו מאחלים לכם הצלחה ואנרגיות טובות!

 

מצוות גיוס עסקי

הוסף תגובה