מה הבעיה? פשוט תיהיה עצמך! אז זהו, שלא

הלכנו לבר בהרצליה, כי מה כבר ארבעה חבר'ה בני-20, חיילים, יכולים לעשות עם החיים שלהם
חיים מסופ"ש לסופ"ש, ממסיבה למסיבה, ממסיבה, לבר, מבר לסרט (גיוון מטורף!) באיזשהו שלב זה נמאס, אבל אתה רוצה חברה וככה בנוי העולם, אז תסתדר.

התמקמנו במרכז העניינים והזמנו צ'יפס ובירות, אני הזמנתי קולה כי בירה זה גועל נפש וכל מי שאומר שהוא אוהב בירה הוא שקרן, בירה זה הדבר הכי מגעיל שקיים בעולם, יש לזה טעם של מיץ זיעה או כפות רגליים, אחד מהם ,עדיין לא החלטתי איזה בדיוק אבל הבנתם את הכיוון הכללי.
בקיצור ישבנו עשינו צחוקים והיה זורם ביותר, חבר שלי התחיל לשיר ואמרנו לו שהוא שר גרוע והוא אמר שאנחנו פשוט מקנאים בו, וזה נכון אנחנו באמת מקנאים בו אבל ממש לא בגלל יכולות השירה שלו. 
חבר שני שלי היה מדוכא כהרגלו, אתם יודעים, שריונר ,סוגר שבתות על ימין ועל שמאל, לא דיבר יותר מידי אבל עדיין אנחנו אוהבים אותו כי הוא נשמה ולפעמים הוא מביא יציאות שגומרות אותנו על הרצפה ליומיים. חבר שלישי סיפר על זה שהוא מכיר את הבעלים והוא יכול לסדר לנו שתייה חינם, בסוף הוא לא סידר לנו כלום, מה שנקרא דיבורים כמו חול ואין מה לשתות.
ואני? אני הסתכלתי עליה, היא ישבה לה שם, עם חברות שלה, מקסימה, יפה, חייכנית, עם חזה מדהים ומחשוף, אבל לא מחשוף מגעיל של פראחות, מחשוף קטן, חמוד, מתבייש כזה, קלאסי.

"שמעו אני חייב להתחיל איתה."
"לך על זה"
"מה לך על זה מה אני יעשה? מה אני יגיד לה?"
ואז הם זרקו לי את זה..
המשפט המפורסם- המשפט שכל העולם ואחותו ודודה שלה ושכן שלה ובעלה והילדים שלהם וההורים שלך והמורים שלך וידידות שלך ובאינטרנט ובספרים ובכל מקום אומרים אותו: "מה הבעיה אחי?- פשוט תהיה עצמך!"

 

פ-ש-ו-ט  ת-ה-י-ה  ע-צ-מ-ך!!!

זה משפט שמצחיק ומעצבן אותי כל פעם מחדש, משפט שכביכול מסכם הכל ולא אומר כלום באותו הזמן.

"ואללה צודקים" חשבתי, אני פשוט יהיה עצמי, אז מצאתי את עצמי יושב על השולחן ממשיך לשתות קולה ולאכול צ'יפס כי להיות עצמי אומר שאין מצב בחיים שאני ניגש לשולחן של כל הבנות האלה ואומר משהו- זה להיות עצמי, מה יצא לי מזה אם אני יהיה עצמי?
"מזאת אומרת להיות עצמי? איך אני עושה את זה?"
"פשוט אל תחשוב אחי תיהיה אמיתי!" 
מזה אמור להביע? להיות אמיתי? אם יש לי נוד?! להפליץ לידה?? זה להיות אמיתי??
בסוף ניגשתי אליה והייתי עצמי (!?) 
"שומעת אני חושב שאת ממש יפה, יש מצב לקבל את המספר טלפון שלך?" 
בוא נגיד שזה לא ממש עבד. 
חזרתי לחברים- "לא זרם"
"לא נורא אחי לפחות ניסית, הפסד שלה"
תכלס לא נורא, יש מלא בנות בים, כל מה שאני צריך לעשות זה להתחיל איתם ולהיות עצמי! (אהא….)
אז תנו לי להגיד לכם משהו על המושג להיות עצמך. אין דבר כזה להיות עצמך סבבה?
אתם בוחרים את צורת ההתנהגות שלכם, אין איזשהו "אני" אחד ויחיד שהוא אתם, אתם מה שאתם בוחרים להיות ולהתנהג. איזה מין עצה זאת פשוט תהיה עצמך? ומה אם להיות עצמך זה לא לעשות כלום? מה אם להיות עצמך זה לגמגם להשפיל מבט לדבר מהר ולהגיד בסוף כל משפט-"אני אוהב ביסקוויטים!" זה יעזור לך במשהו? כנראה שלא.

דמיינו את ביל גייטס יושב עם העובדים שלו בישיבה רוצה לסגור עסקה בשווי מיליוני דולרים, אחד העובדים שואל אותו "אבל ביל איך אני אמור לסגור את העיסקה הזאת?"
"מה הבעיה ג'וני? פשוט תהיה עצמך!" לא נראה לי…

בקיצור כמו בכל דבר בחיים, יש כללים ויש חוקים שחלקם יעזרו לכם יותר וחלקם פחות, בסופו של דבר עדיף לקחת את העצות שעוזרות לך להתקדם ולעזוב את העצות שלא עובדות לך, בעצה- "פשוט תהיה עצמך" אני אישית לא מוצא שום תועלת, זה מין הקטנת ראש כזאת, "אל תחשוב מה להגיד ואיך להצליח, תהיה בינוני, תהיה עצמך"
אז אני אומר לא! אל תהיה עצמך- תהיה העצמך ההכי טוב שאתה יכול להיות!
ובפעם הבאה שמישהו אומר לכם-"פשוט תהיה עצמך" תשאלו אותו למה הוא התכוון, כנראה שאין לו מושג על מה הוא מדבר.

בנושא של איך להתחיל עם בנות אני חושב שהדרך הכי טובה להצליח היא להעיז ולנסות כל דבר שנראה לך הגיוני, ולהיכשל, להיכשל המון, אין מה לעשות הדרך היחידה להגיע להצלחה היא דרך למידה מהכישלונות שלנו, תתקדמו כל פעם קצת, תשקיעו בלבוש שלכם, תבינו מה עובד לכם יותר מה עובד לכם פחות ובסופו של דבר אחרי שתיכשלו ותילמדו מספיק תגיע גם ההצלחה, אבל היי זאת רק העצה שלי, מקווה שהיא תעזור לכם יותר מ-ה"פשוט תהיה עצמך" הזה.

טיפ לסיום:

נוסחה לחיים-

התמקדות + צעדים קטנים + זמן = גאונות (בכל תחום)

בהצלחה שיהיה.

הוסף תגובה