מוסיקה עכשוית – לאן ?

שלום לכולם. 
הייתי שמח לשמוע את דעתכם על האבולוציה של המוסיקה העכשוית בישראל. 
נראה בשנים האחרונות שהמוסיקה תופסת תאוצה. המון תוכניות של שירה, ריקוד ומשחק תופסות יותר ויותר את זמן המסך שלנו, ומשם יוצאים כוכבים "נוצצים" כאלו ואחרים, שלא באמת מצליחים לתת את הטון המוסיקלי במיוחד בתקופה שיותר ויותר מתקפות יוצאות כנגד שיטת הפלייליסט של גלגל"צ ועוד תחנות המשמיעות מוסיקה עכשוית. 

תנו דעתכם כאן , אולי נצליח ביחד לגרום לאחוז אפילו קטן יותר של זמרים אמיתיים ולא רק כוכבי ריאליטי להגיע אליינו דרך הרדיו ואו הטלויזיה, ולא רק בתחרויות אס אם אסים המפתמות את חברות ההפקה ומביאות להם עוד לגיטימציה לפתח עוד פורמטים ועוד עונות שחונות כגון כוכב נולד 6, גריז, ורוקדים עם כוכבים.

אני חושב שצריך אולי לעשות גם סלקציה מסויימת לכוכבי הריאליטי, או לפחות להפחית את הסלקציה הדורסנית לאמנים שלא מגיעים לרדיו דרך הריאליטי, אלא מתוך האומנות והתשוקה למוסיקה.

אשמח לקרוא את תגובתכם על הנאמר כאן, ולשמוע דיעות לכאן או לכאן.

הנכם מוזמנים גם להכנס לאתר שלי ולשמוע שירים של אמנים צעירים וחדשים, שאוהבים את המוסיקה ורוצים להשמע גם ברדיו, למרות שהם לא התקבלו לתוכנית ריאליטי כזאת או אחרת.

את האהבה שלי למוסיקה ניתן לשמוע היטב בשירים שלי ובהפקות שאני עושה לכלל לקוחותיי, המקבלים עבודה ברמה גבוהה, איכותית ומקצועית. השרותים שאני נותן נעים במגוון רחב של תחומים המתאחדים כולם תחת מילה אחת, מוסיקה

הנכם מוזמנים לשוטט באתר, להאזין ולהתרשם ממגוון ההפקות, השירים, הלחנים, וקטעי הוידאו שכולם עדות ליצירה שבאה מאהבה ומוגשת במקצועיות, בסטנדרטים הכי גבוהים של התעשיה.

אז יאללה, תנו בראש !!!

הוסף תגובה