מועדונים של הופעות חיות ברחבי הארץ

אנשים רבים נהנים מצפייה בהופעות חיות. באתר שירונט ניתן למצוא לוח הופעות הכולל מידע על הופעות תל אביב והופעות באזורים נוספים בארץ. אתר שירונט כולל גם מילות שירים, חדשות, ביקורות ופורומים בהם ניתן לדון על נושאי מוזיקה שונים.

בישראל פועלים מועדונים רבים אשר מארחים אמנים ישראליים ולהקות בהופעות חיות. מידי ערב מתקיימות הופעות תל אביב במועדונים כמו הבארבי, לבונטין 7, הזאפה והברזילאי. בנוסף מתקיימות בפאבים קטנים יותר הופעות אקוסטיות. בנוסף אל תל אביב ניתן להנות מהופעות חיות גם באזורים אחרים בארץ- במועדונים ופאבים בירושלים, בחיפה, באר שבע ובקיבוצים שונים. באתר שירונט ניתן למצוא לוח הופעות הכולל מידע על ההופעות השונות המתקיימות ברחבי הארץ.

מועדון הבארבי הוא אחד ממועדוני ההופעות החשובים בישראל. המועדון הוקם בשנת 1994 על ידי שאול ואריאלה מזרחי ובתחילה הופיעו בו להקות ישראליות מתחילות. המועדון פעל ברחוב יונה הנביא עד לשנת 1998, אז עבר לרחוב סלמה. המועדון עבר שוב בשנת 2001 לרחוב קיבוץ גלויות, שם פועל עד היום. מועדון הבארבי הפך בעשור האחרון למועדון ההופעות המרכזי של תל אביב, בו מופיעים אמנים ישראליים ידועים ואלמוניים. באתר שירונט ניתן למצוא לוח הופעות הכולל מידע על ההופעות השונות שיתקיימו במועדון הבארבי.

 

בשנים האחרונות מועדון הבארבי החל לארח גם אמנים מחו"ל בהופעות, בהם בלונד רדהד, רג'ינה ספקטור ומייק פאטון. בנוסף, מזרחי הקים את בארבי רקורדס, לייבל אשר הוציא לאור אלבומים של אמנים ישראליים כמו אלג'יר, כנסיית השכל, בית הבובות, בוטן מתוק בקרקס, יהושע ואבי עברי.

לבונטין 7 הממוקם במתחם גן החשמל הוא מועדון נחשב נוסף של הופעות תל אביב. שלא כמו הבארבי, לבונטין 7 הוא מועדון עם נינוח אלטרנטיבי ומחתרתי בו ניתן לצפות בהופעות במגוון סגנונות שונים כמו ג'אז, רוק אלטרנטיבי ומוסיקה קלאסית. בשעות היום מתפקד המקום כבית קפה- מסעדה.

בתחילת העשור נפתח בקינג ג'ורג' 2 פינת שנקין הבלום בר. הבלום בר קיים הופעות בחינם בכל ערב והוביל למהפכה בעולם ההופעות החיות בתל אביב. פאבים ברחבי העיר הלכו בעקבות הבלום בר וקיימו גם הם הופעות אקוסטיות בחינם. לאחר מספר שנים הקימו מנהלי הבלום בר את הסאבליים שהוא בר גדול יותר להופעות חיות ובעל מערכת סאונד משופרת.

מועדונים בולטים נוספים בהם ניתן להנות מהופעות חיות הם השבלול ג'אז הנמצא בנמל תל אביב ומתקיימות בו הופעות ג'אז, המייקס פלייס וכן הצוללת הצהובה בירושלים, הביט בחיפה, הפטרייה בקיבוץ דן והבארקה בבאר שבע.

אתר שירונט הוא פורטל מוזיקה מוביל הכולל לוח הופעות וכן ביקורות, חדשות, מילות שירים ופורומים בהם ניתן לדון על נושאים שונים בתחום המוזיקה.

הוסף תגובה