מידות גדולות לנשים – איך לעשות זאת נכון!

בואו נדבר רגע על בגדי נשים במידות גדולות!

קרה לך שחיפשת בגדים במרכז הקניות ובחנויות המוכרות ויצאת עם פריט וחצי בקושי?
מדדת במגוון חנויות מידה 42 אבל הרגשת שזה 40 וחצי בקושי?
האם את מזמינה את רוב בגדייך מהרשת?

בשנים האחרונות אומנם יש מגמה ברורה ומשמחת של עלייה במעצבי ומעצבות בגדי נשים עם מגוון רחב יותר של מידות גדולות לנשים ויש גם רשתות אופנה שמנסות להגיע לשם, מגדילות את טווח המידות ואפילו שותלות דוגמנית יותר מציאותית פה ושם.

אבל זה בהחלט לא מספיק!

אני תוהה לפעמים האם הרשתות האלה מתייעצות עם נשים המהוות את קהל היעד למידות כאלו או שהן פשוט מחפשות לסמן וי במגמה הנוכחית ולהתאים את עצמן לטרנד הנשים המלאות. 
הרי את הבייסיק שלנו אנחנו רוצות לקנות כמו כולן, במחירים סבירים בהחלט, למדוד ולדעת שזה מתאים כמו שצריך ופשוט להרגיש שווה מבין שוות כמו שצריך להיות בעצם.

אז נכון שאנחנו מוצאות הרבה בגדים און ליין מרשתות מוכרות בעולם, אבל באמת שהיינו רוצות שגם החברות המקומיות פשוט ישכילו להתחבר יותר למציאות כמו הרבה מעצבים ומעצבות מקומיים וירחיבו את המידות כך שיתאימו לכל אישה מלאה באשר היא.

אז מה צריך בשביל זה? ארשה לעצמי לייעץ לחברות הבגדים כמה דברים חשובים:

  1. אישה מלאה היא אישה! כמו כל אישה! היא איננה רוצה ללבוש אוהל, היא רוצה להרגיש טוב עם עצמה, ללבוש בגד שיחמיא לה ויבליט את הנשיות שלה, היא רוצה לעוף על עצמה ולכן תשמח לבגדים מעוצבים עם מחשבה מעמיקה על טקסטורה, בדים וגזרה.
  2. 44 היא אינה המידה המהווה את גבול הגזרה הצפוני במידות! אפילו להיפך, זו מידה מאוד מבוקשת וקרובה לממוצע וישנן נשים שעוברות אותה וזה לגיטימי לייצר בגדים במידות גם עבורן. 
  3. רגע לפני הקולקציה הבאה שלכם, קחו לכם מובילת דעת קהל שמנה שמבינה דבר אחד או שניים במידותיה ובמה שחושקות העוקבות שלה והתייעצו איתה, הקשיבו לקהל הלקוחות שיכול להיות שלכם אם רק תקשיבו לו…
  4. אם כבר השתדרגתם ודאגתם להרחיב את המידות, לעצב פריטים גם במידות גדולות אז תנו לנו מגוון גם בעיצוב, בצבעים שכן לא כל אישה מלאה בעלת אותו סגנון ובהחלט נשמח לגיוון.

את המעצבות המקומיות האהובות עלינו אנחנו מכירות, קונות אצלהן בשמחה ומפרגנות, קונות בגדים שמעוצבים במחשבה על קהל נשים מלאות שאוהבות אופנה ובגדי נשים מיוחדים וכמה נפלא שזה קיים ומתגבר יותר ויותר.

נשמח גם ללכת לסיבוב בקניון ולקנות גם בחנויות מקומיות, לא רק און ליין ופשוט להנות מאופנה ישראלית לכל מידה ולכל אישה!

הוסף תגובה