מי יצלם אתכם?

בישראל אין אירוע שאינו מצולם על ידי צוות מקצועי?

סביר להניח שלא פעם נזקקתם לשירותי צילום, בשביל צרכים פרטיים, בשביל העבודה, כתחביב או כצורך בסיסי. אין הבדל אם זה בתמונה או סרטון, בני אדם הם יצורים חזותיים שנהנים לצלם ולהצטלם. בחיפוש אחר צילום אירועיםצילום חתונות לא אומר לכם הרבה?

מי צריך שרות צילום מקצועי?

בחתונות – שירות נפוץ זה, המאפשר לזכור את הארועים הכי משמחים בצורה מדוייקת, יפה ומעניינת. חגגתם את חתונת העשור? עושים מסיבה גדולה? כיום אין אפילו אפשרות שלא לקחת צוות צילום אשר מלווה אתכם ומתעד כל רגע מהאירוע החד-פעמי. מאוחר יותר, בכל זמן שרק תחליטו, רק הפעילו את הדיוידי ותוכלו לראות את כל מה שהיה.

צילומי סטודיו אמנותיים – מדי פעם אנחנו שוכרים צילום פנים או חוץ לתיעוד ושימור תקופות משמעותיות בחיים: צילומים שנתיים של המשפחה לתלייה על הקיר בבית, צילום של הילדים הקטנים לפני שיגדלו, צילום הריון למזכרת מהתקופה המיוחדת הזו בחיי המשפחה, צילומי עירום לנועזים ולנועזות שבינינו – כולם נותנים משהו שנשאר לנו לנצח.

שירותי צילום למטרות עסקיות – מדפיסים שלט לעסק? מפיקים קטלוג לקידום מכירות? בונים אתר איכותי להרחבת מאגר הלקוחות? שירות צילום תורם לכל המשימות הללו. אתם הייתם קונים מוצר לפני שראיתם אותו? במקרים אלה מה שחשוב הן התמונות, יספר לכם כל איש שיווק, גרפיקאי ופרסומאי – אתרי אינטרנט עם תמונות, קטלוגים מצולמים ועלונים צבעוניים מושכים הרבה יותר לקוחות מאלה שמכילים בעיקר מלל.

שרותים נלווים – בנוסף לכך ניתן לכלול שירותים כעריכת וידאו ממוחשבת, עריכת מצגות, עיצוב קמפיינים, שירותי גרפיקה, הדפסה, צילום ועריכת סרט תדמית, עריכה ועיצוב של אלבומים דיגיטליים ועוד.

ומה אתם צריכים? רוצים עוד פרטים על צילום לחתונות? תוכלו למצוא את כל המידע, הטיפים וההצעות בלי שום בעיה באתר http://www.photoptic.co.il/. תהנו!

הוסף תגובה