מכוון פסנתרים שמכיר היטב את הפסנתר שלכם

האם אתם חושבים שאי שמקצוע שתזמינו אותו לבדוק מכשיר שלכם, יוכל להכיר את המכשיר עוד בטרם פתח אותו? נשמע כמו בדיה, אבל האמת היא, שאם מדובר על מכוון פסנתרים, הרי שזהו אדם שכבר מכיר היטב את הפסנתר שלכם, גם אם הוא עוד לא פתח אותו. הסיבה לכם היא שמכווני הפסנתרים הם אנשי מקצוע עם תשוקה של ממש לעולם הפסנתרים. מדבור על אנשים שמכירים את עולם הפסנתרים לפני ולפנים. הם מכירים את כל הדגמים בע"פ, מכירים את כל תכונות הפסנתרים, ואפילו יכולים לחזות תוך כמה זמן הם יצטרכו טיפול. אם כך, איזה שירות מכוון פסנתרים יוכל לספק לכם?

כל השירותים ממכוון הפסנתרים

  • כיוון הפסנתר – זה כמובן מובן מאליו, שמכוון פסנתרים יבצע את העבודה הזו. זו העבודה המרכזית ביותר של מכוון פסנתרים, ומה היא כוללת בעצם? בדיקת כל המיתרים של הפסנתר, מתיחתם מול הפטישים, וביצעו בדיקות צליל ואיכות לפסנתר. כפי שציינו, מכוון הפסנתרים מכיר את הפסנתר שלכם היטב וברגע שהוא יכוון אותו, זו כבר תהיה הכירות אינטימית של ממש, שתאפשר לו לבצע את העבודה המדויקת ביותר שיש.
  • שיפוץ ותיקון פסנתרים – מכוון פסנתרים יכול לבצע עבודות נוספות, הנוגעות לתיקון והשיפוץ של הפסנתר. מדובר גם על תיקון הרכיבים הפנימיים שלו, אך גם שיפוץ חיצוני שלו, כולל צביעת הפסנתר מחדש, עבודות נגרות, וכיו"ב. יש לזכור שגם עיצוב שנראה חיצוני בלבד – משפיע על איכות הסאונד של הפסנתר.
  • ייעוץ לבחירת פסנתר – מתבלטים באשר לרכישת פסנתר? אפשר לפנות אל מכוון פסנתרים מקצועי, ולבקש ממנו לבחון את הפסנתר. אחרי הכל, מכוון הפסנתרים רגיל לבחון פסנתרים שונים ולבצע להם כיוון ולכן הוא גם מוסמך לבדוק האם הצליל שמוציא הפסנתר הוא איכותי, והאם המחיר עבור הפסנתר הוא הוגן.

פונים לאיש שיודע יותר טוב מכולם

אם אתם זקוקים לייעוץ או עבודה בתחום הפסנתרים, לא צריך עוד להתלבט. פונים למכוון פסנתרים מקצועי, שמכיר את כל הפסנתרים היטב, ואפשר לקבל ממנו את העצות והשירות הטובים ביותר שיש.

הוסף תגובה