מנעולנות למנעול כספת

מנעולנות למנעול כספת

מדוע כדאי בהתקנת מנעול כספת עליון יותר מאשר שאר המנעולים
מנעול בריחי עליון לכאורה מנעול מתוגבר המותקן בחלקה האמצעי בין האמצע ולמעלה בדלתינו. מטרת רכישתו של מנעול הכספת לכאורה שדרוגי הגנה איכותית מאוד. קיים קושי רב בפריצתו בכרסום לעומת מנעולים מגוונים, בשכפול המפתח שלו, וגם בפתיחת הציר בלום.
איזה מעלות ויתרונות מנעול עליון בשונה מנעולים שאנו מכירים
מפתח המנעול – יש קושי להטביע את מפתחות בזיוף המנעול בפלסטלינה, בשונה ממפתחות של מנעולים מהמתחרים. שיכפולו של המפתח דורש רמה גבוהה הרבה יותר מהעתקת מפתחות מתחרים משוכפלים על מנת לפרוץ אותו.
פריצה ג'ואל מכשור עדין – פתיחתו של מנעול הג'ואל בדגדוג (הכנסת סיכות לתוך המנעול)ושינוי מיקום הלוחיות לפתיחת המנעול, פעולה אנושה במנעול העליון. אפילו לגנבים הטובים שיש אלא רק על ידי מנעולן באשדוד מחברתנו.
פיצוח הג'ואל בכרסום – פתיחת מנעול ג'ואל בקידוח מאסיבי קצת יותר מפתיחת צילינדר או מנעול שמכירים. הגישה בדיעבד
מקום הכרסום קשה בפועל, הפריצה לוקחת זמן רב יותר ומאלצת ציוד פתיחה לפיצוחה.
נזק מנעול העליון בכלי חד – פתיחת דלת בלום היא פריצה די אלימה. מנעול הג'ואל מצוייד ב 3 ברזלים
עבים המשתחלים לתוך משקוף הדלת. לעומת מנעולים מתחרים שונים המיוצרים עם מוט בודד. פריסתו של הבריח הבודד בפועל קטנה יותר ופשוטה הרבה יותר לפתיחה במוט ברזל. מנעול ג'ואל יעניק לנו עוד הרבה זמן לעיכוב הפורץ הפריצה במוט הברזל.
הרכבתו ומיקומו של מנעול הכספת – התקנתו של מנעול כספת נחצבת בתוך דלתנו. הנגיעה אליו קשה לא מעט יותר להבדיל יתר המנעולים כספת הנפוצים, אשר קיבועם מתבצעת בחוץ בתוך הדלת ומאפשרת אפשרות פשוטה לפתיחה ולהתעסקות עם הג'ואל.
מנעול ג'ואל – הביטחון הכי טוב שיש לנו
לסיכום, מנעולן במודיעין או בכל אזור שלמעשה חיוני לנו להתקין בדלת אזור אבטחה טוב עם הקיים ואף מיוחד, מנעול ג'ואל הוא התשובה המוחצת. בבית, במחסן,
במשרד, בעסק ובכל אזור הקיים הנחוץ לנו לשמור עליו מנוכלים החומדים את ממוננו.

הוסף תגובה