מפחיד לשכוח ילד ברכב

מפחיד לשכוח ילד ברכב

דמיינו לכם תרחיש שביום קייצי, יצאת בנסיעה מאז השעות המוקדמות בבוקר רוצה לסיים כנדרש כל המטלות שהכנת ואת רשימת הקניות שלך. הבאת עמך את התינוק בן חצי שנה. אתה הגעת לחנות האחרונה שעודך חייב כדי להביא מהחנות פריט חיוני ולפי רשימת הקניות עליך להגיע לרכוש את החפץ האחרון שנותר בסמוך לחזרה לביתך. מיהרת, סגרת את ידית המכונית והלכת מבעד היכן שחנית לסופר מרקט, ואבוי לא זוכר שהתינוק שאתה אוהב, הלך לישון מיד בבוסטר התינוק רכבכם שבבעלותך, לבדו ברכב הבוער.
אירוע מתסכל זה עלול להתקיים אצל כולנו. ללא עוררין, זה יכול להיות לעסק מסוכן וקשה בשבילנו. 15 דקות הוא זמן מספיק לנזק הגוף מהחום. לפי המחקר,בערך 7 קטינים מתו השנה בעקבות שכחה במכונית ועוד הרבה ממכת חום בישראל.
זה לא תמיד בעיקר שהורים שוכחים סוגרים לא בכוונה את ילדיהם במכוניותיהם; זה מתרחש גם שהקטן נמצא לבדו. זמן עבודה בוער, עסוק להמשך הסידורים או המשך התנהלות שגרתיות בעולמנו הלחוץ הזה, חוסר ערנות באופן לא אחראי של הורה ערני תמיד. לפעמים, ילד פעלתן ששוהה במגרש מחליט להיכנס לאוטו לא נעול ונעל את עצמו בשגגה פנימה.
תרחישים אלה עלולים לקרות גם עם הטובים ביותר שיש. הדבר החיוני זה נצליח להתמודד בהם. לפניכם כמה רעיונות שיועילו עבורכם להתמודד עם סוג כזו של התמודדות.
לא להילחץ כלל
תמשיך להיות רגוע והורד מחשבות שליליות בכל עת שהנך בדחף זה לא נעים. תסכול ופאניקה מבזבזים את את שלוותכם ויכולים להוביל לטעויות נוראיות. הטמפרטורה בחלל הרכב של האוטו מטפסת במהירות, גם כשהמעלות בשטח על פניו נוחה. על פי בתחזית מזג האוויר המעלות בתוך רכב יכול לעלות ל 100 מעלות , ובתוך 8 רגעים הראשונים, 80% הטמפרטורה ברכב מזנק. הילד חום גופו עולה פי מ 3-5 פעמים בייחס למבוגר. זה יכול להביא את התינוק לעליית חום אנושה ויכול להוביל למוות אם ימצא בתסבוכת זה לא מעט זמן. ולכן יש צורך בפעולה זריזה, ראה את כל התמונה הנמצאת על הפרק באזורך בעת שהנך מזעיק לעזרה.
צור קשר עם מנעולן רכב זמין תמיד בנס ציונה
אם לא תפסת זמינות כלשהו לשחרור ילדך, התקשר עכשיו לפורץ מנעולים חירום שהוא גם מנעולן בנס ציונה. רוב הזמן הנזקקים מקבלים הנחיה על ידי המשטרה לשבור את חלונות האוטו בעצמם ע"מ להתעמת עם הסיכון שיש. חלף לא מעט עד שחילוץ מסוים יוכלו להיחלץ אליהם למקום. פורץ רכבים מסוגל לפתוח את הרכב ללא שום נזק המנעולנים יפתחו את חלון דלת שבידכם על מנת להציל את חיי הילד הלכוד.
שירותי מנעולנות מנעולני רכב אנחנו נותנים שירותי הצלת פעוטות בזריזות בסכום סביר. מנעולן 24 שעות ביממה שלנו מאובזר תמיד ציודים איכותיים ממיטב היצרנים ובביצועים מודרניים ע"מ לתת לך שירותים מהירים ומקצועיים.
האנשים המקצועיים שלנו גם מייעצים, אם אתה מתמודד עם מצב זה, אז נסה לקרר את דלת המכונית שלך על מנת להשפיע את חום הרכב. אם שום גורם לא יכול לבוא עבורך בזריזות,במידה אם החילוץ איחר, אנא שבור את החלון באופן זריז.
אל תהסס להתקשר למנעולן מוסמך בין אם אתה צריך שירות מנעולנות או מנעולנות רכב. מנעולן 24 שעות אייל שירותי פריצה ומנעולנות במחיר הכי הוגן.

הוסף תגובה