מתי נזדקק למנעולן מוסמך?

מתי נזדקק למנעולן מוסמך?

מתי צירכים פורץ מנעולים?

אין ספק כי אחד הדברים המסתכלים ביותר שיכולים לקרות ביום יום, זה לחזור הביתה מהעבודה, לגלות שאין אף אחד בפנים ושהמפתח הלך לאיבוד. מתסכל לא פחות להגיע לאוטו ולגלות שהמפתח לא בכיס ולא בארנק. כזהו הטבע האנושי, הוא נוטה לאבד דברים.
אפשר לנסות לפרוץ את הדלת בכוח – גם כדי לשחרר קצת תסכול בדרך – או להתחכם עם חפץ דק וכרטיס אשראי. אבל ברוב המקרים לא רק שזה לא עובד – זה עושה נזק למנעול שהיה תקין לגמרי. 

מנעולן או פורץ מנעולים?

חלק מתפקידו של מנעולן פורץ מנעולים הוא לטפל במקרה חירום, ולהעניק חוות דעת לחברת הביטוח. העבודה בעת מצב חירום היא עבודה בשעות לא שגרתיות, וזה נלקח בחשבון ונתפס כ'חלק מהתפקיד' של המנעולן. לכן, אם ננעל לכם הרכב באמצע הלילה, בדיוק כשאתם רוצים לחזור מאירוע, אל תתביישו  להעיר את המנעולן. 

איך מתבצעת העבודה? באופן עקרוני, אין שיטות רבות מדי לפריצת מנעולים ודלתות, אולם חשוב שמי שמספק את שירותי הפריצה, יהיה אדם מנוסה ובקיא בשיטת הפריצה הנדרשת, כדי להביא  לתוצאות יעילות במינימום זמן ותוך מזעור נזקים מקסימלי. על אף העובדה שעד היום מי שנחשבו למומחים הגדולים בפריצת מנעולים היו דווקא השודדים, כיום, עם הקדמה ועם התפתחות  הטכנולוגיה החדישה, יש יותר ויותר מנעולים "חכמים" ומנעולים דיגיטליים שהופכים את פריצתם  לקשה יותר עד בלתי אפשרית.

כדאי לזכור: פורצים יעדיפו לפרוץ דלת שבה מותקן מנעול אחד, ורצוי שזה יהיה מנעול קל יותר לפריצה, לכן, על מנת לשפר את מיגון הבית או העסק שלכם, מומלץ להתקין שני מנעולים – עליון ותחתון ו/או להתקין מנעול אחד – איכותי במיוחד, שלא מאפשר פריצה קלה. התייעצו עם מנעולן מוסמך ומקצועי, ותמצאו את המנעול שיתאים ביותר לצורכיכם.

בחירת פורץ רכב ו/או פורץ דלתות

אחד הדברים הראשונים שעליכם לוודא ולבדוק, גם אם מדובר במקרה חירום, זה האם למנעולן יש תעודת יושר מטעם המשטרה. חשבו על כך, אתם נותנים אמון באדם שיפרוץ את ביתכם או את  רכבכם, ואם המפתח יגיע לאדם הלא נכון, הפריצה הבאה תהיה רק עניין של זמן…לכן, חשוב  להקפיד שאתם מזמינים אדם ישר, אמין ובעל תעודת יושר!

השירותים שמציע מנעולן כוללים, בדרך כלל, פריצת מנעולים, החלפת מנעול, פריצת דלתות וכדומה.  פורץ מנעולים או מנעולן, מספקים שירות 24/7, לכן אל תהססו להתקשר ולקבל הצעות מחיר, לפחות  משניים מהם, גם בשעות לילה מאוחרת. 
אם הזמנתם מנעולן לפריצת דלת/מנעול הבית, קחו בחשבון שיש לבצע קדיחה והחלפת צילינדר, לכן,  חשוב לוודא מראש מה הצעת המחיר כוללת – האם גם את הצילינדר החדש? אם מדובר בפריצת  רכב, אזי מדובר בעבודה קלה ומהירה יותר. פורץ ותיק יפרוץ את הרכב בתוך מספר דקות מועט, ואף  יגיע עם מכונה לחיתוך מפתח לרכב ומכשיר לתכנות מפתח וקידוד השלט

איזו הכשרה צריך פורץ מנעולים?

אם אתה רוצה להיות מנעולן מקצועי – אין בעיה. עליך לעבור הכשרה, כמו שעוברים כל פורצי המנעולים.

תקופת ההכשרה הינה קצרה (מספר שבועות בלבד), והיא מכשירה אותך להיות פורץ מנעולים המסוגל לפרוץ כל מנעול – החל ממנעול של דלת עץ פשוטה, דרך מנעול של דלת ביטחון, עבור במנעול של רכב וכלה במנעול של כספת. כשאתה יודע את העקרונות המנחים את פורצי המנעולים – אתה יודע לפרוץ כמעט כל מנעול.

לאחר ההכשרה תקבל הסמכה מטעם משטרת ישראל, שהרי ניסיון פריצה ופריצה ללא אישור כזה מוגדרים כעבירה על החוק. מומלץ שתציין את ההסמכה המשטרתית בעלונים הפרסומיים שלך ו/או באתר האינטרנט שלך. הלקוחות הפוטנציאליים שלך ישמחו לראות את הפרט הזה, שאוטומטית הפך אותך למקצועי יותר מפורצי מנעולים אחרים, שלא ציינו את העובדה הזאת במסמכים השיווקיים שלהם. כדאי גם להחזיק את האישור המשטרתי עליך, למקרה שלקוח ירצה לראות אותו.
באדיבות: http://www.locksmithintelaviv.com/

הוסף תגובה