מתכננים מסיבת אירוסין? כדאי לכם לקרוא את זה

מתכננים מסיבת אירוסין? כדאי לכם לקרוא את זה

חתונה היא אולי אחד האירועים החשובים ביותר בחייהם של רבים, ואותה מקדימים שני אירועים חשובים גם כן: הצעת הנישואין ומסיבת אירוסין, שנחגגים בו זמנית. כדי לחגוג ולציין את האירוסין בוחרים כיום לא מעט זוגות לנצל את ביתם או את חצרם לטובת העניין, בעוד שאחרים מעדיפים דווקא את חוף הים או לוקיישנים אחרים. מתכננים מסיבת אירוסין ותוהים איך עושים את זה כהלכה? הנה כמה טיפים חשובים:

  1. מתי והיכן – עליכם להגדיר תחילה מתי אתם רוצים לערוך את המסיבה וגם היכן. המיקום שלה וגם המועד ישפיעו רבות על התכנון ויכתיבו לכם וודאי לא מעט נקודות שחשוב וכדאי לקחת בחשבון. מסיבת אירוסין בקיץ בחצר הביתית או אולי על חוף הים תהיה שונה ממסיבת אירוסין בחורף בסלון שלכם. לכל מקום ומועד אופי אחר וכדאי מאד להתייחס לכך כשמתכננים אירוע חשוב ומרגש כמו מסיבת אירוסין.
  2. טבעת – הטבעת בסיפור הזה היא אולי האלמנט החשוב מכל. מכיוון שמדובר בטבעת אירוסין, תשמחו וודאי לגלות שיש מבחר רחב מאד של טבעות שיכולות להתאים וכדאי מאד להתייחס לעיצוב וגם לסטייל האישי לפני שבוחרים. אלו יכולות להיות טבעות מזהב לבן, טבעות מזהב צהוב או טבעות כסף. כך או כך, עליהן להתאים לטעמה של בת הזוג וגם להעדפות האישיות שלה. אם אתם מתקשים לבחור בטבעת המתאימה והנכונה לו, היעזרו בחברה טובה או בקרובת משפחה שמכירה אותה היטב ויכולה לסייע לכם בכך.
  3. קישוטים מתאימים – כדי להפוך את אותו לוקיישן שבחרתם למיוחד יותר, חשוב שתשלבו בו את כל מה שצריך שיוסיף רומנטיות ואווירה נפלאה. אלי בלונים חנות בלונים יעזור לכם לשדרג את המקום וליצור ממנו לוקיישן בלתי רגיל. תוכלו לבחור בלונים נהדרים וצבעוניים ליום הזה, בלוני לבבות יפים או כל צורה אחרת שתתאים לחגיגה. כמה שיותר בלונים, במקרה הזה, יותר טוב וכדאי להשקיע בכך כחלק מקישוט המקום.
  4. מוסיקת רקע – למוסיקה יש כוח רב והיא יכולה להשפיע עלינו לא מעט. בחרו שיר מתאים שיתנגן ברקע בזמן שאתם מציעים נישואין וודאו שיש מערכת טובה שתשמיע זאת באותו מקום שבו אתם עורכים את המסיבה.
  5. אורחים ואוכל טוב – אם אתם רוצים שילוו אתכם ביום החשוב הזה גם אנשים קרובים ואהובים, הזמינו גם אותם והקפידו לתכנן את רגע הגעתם, כך שיגיעו בדיוק בזמן המתאים – ברגע הצעת הנישואין. אל תשכחו להזמין גם אוכל טוב ויין, שיעמדו לרשותכם ולרשות האורחים בהמשך המסיבה, שאותה אתם חוגגים. דבר נוסף – זה הזמן גם להיעזר באנשים שאתם סומכים עליהם, בני משפחה או חברים. אלה, יוכלו לעזור לכם בתכנון היום החשוב הזה ובשילוב כל מה שצריך כדי להפוך אותו לאירוע בלתי נשכח.

הוסף תגובה