איך לבחור את המקום הנכון לחתונה שלכם?

איך לבחור את המקום הנכון לחתונה שלכם?

מתכננים לערוך אירוע חתונה בקרוב? או אולי אירוע חברה גדול? אחת התכונות המהותיות בחיפוש אחר אולם אירועים הוא הנוחות וקרבת האולם לקהל המוזמנים והמשפחה שלכם. בחיפוש שלכם תגלו שהבחירה לא כל כך פשוטה ויש מגוון של אולמות וגנים במרכז שיכולים להתאים לאירוע שלכם – יש אולמות אירועים לחתונות גדולות, יש אולמות אינטימיים, יש אולמות סגורים ואולמות שמשלבים גן, יש כאלה בעיצוב אורבני או תעשייתי ויש בעיצוב טבעי וכפרי יותר ואפילו בסגנון של בוהו שיק. – אז כיצד נדע לבחור? במאמר זה נספק  כמה עצות לבחירה מדויקת ומוצלחת.
לעשות השוואה נכונה
הדבר הכי חשוב הוא לערוך השוואה וודאי לא להחליט על המקום הראשון אליו נחשפתם, גם אם הוא בדיוק לטעמכם. מומלץ לראות לפחות עד חמישה מקומות כדי שיהיה בסיס נכון להשוואה, וכדי שתדעו מה יותר מתאים לאירוע שלכם – מקום שהוא בטבע או בכלל אירוע אורבני, גן או אולם סגור, סגנון כפרי או בכלל משהו קלאסי יותר? גם לפני שמבינים מה המחיר ואם הוא מתאים לתקציב שלכם, יש להבין מה המחיר כולל לעיתים המחיר אינו כולל הרבה דברים שחשוב לכם שיהיו באירוע ולכן כשזה מתווסף, המחיר שווה לאולם אחר שהיה נדמה לכם שהוא יקר יותר. על כן, כדאי להכין רשימה מסודרת של כל מה שאתם זקוקים לו ומעוניינים שיהיה באירוע ואז להבין מה האולם מספק תמורת המחיר שהוא דורש ועל מה תאלצו לשלם אקסטרה.
מיקום גיאוגרפי
כשאתם מבקשים לבחור את המקום הגיאוגרפי בו תערכו את האירוע, יש כאמור צורך לקחת בחשבון את האזור ממנו רוב האורחים והמוזמנים שלכם מגיעים. כך למשל אם המשפחה הקרובה מתגוררת באזור הצפון, אך רוב האורחים הינם מהמרכז, חשוב כאמור להתחשב במשפחה, אולם רצוי למצוא מקום טוב באמצע שהוא עדיין במרכז ולא לאתגר את החברים שלכם בנסיעה ארוכה. גם מצב התנועה הוא שיקול שיכול להרתיע.
גן או אולם
הבחירה בין גן לאולם תוכל לקבוע את כל האופי של האירוע שלכם ונדמה כי היא מותנית בעיקר בעונה של השנה קיץ או חורף, אולם מסתבר, שהיום יש יותר ויותר מקומות במרכז שמציעים שילוב של אולם מקורה יחד עם גן פתוח. ניתן היום לעשות שינויים ורסטיליים מהירים בין החוץ לפנים. מקום שמציע גם גן וגם אולם מאפשר גמישות מרבית ומאפשר שינוי גדול גם במידה ולפתע מודיעים על מזג אוויר קריר עם סיכוי לגשם.
גודל המקום
ההתאמה בין גודל המקום לכמות המוזמנים היא עניין משמעותי – ברור שלא תבחרו מקום שלא מסוגל להכיל את מספר האורחים שתרצו להזמין, אולם גם מקום שהוא גדול מדי ביחס לכמות האורחים עשוי להיות בעייתי וליצור תחושה לא נעימה של ריקנות. היה ובחרתם מקום שאתם ממש אוהבים במרכז והוא גדול מדי לכמות המוזמנים, באמצעות מגוון מניפולציות עיצוביות אפשר להתאים את החלל לקהל יחסית מצומצם ולהצליח לייצר אווירה יותר אינטימית ולהימנע ממצב שבו האירוע מרגיש דליל מפאת הגודל המקורי של האולם.
כמה שאלות חשובות..
לפני שסוגרים אולם אירועים במרכז יש עוד כמה שאלות חשובות שמומלץ לשאול כמו –
●          מה השעה בה צריכים לסגור את האירוע שלכם?
●          מה המדיניות לגבי פתיחת מקומות ישיבה רזרביים?
●          האם יש חניה מוסדרת?
●          האם קיימת נגישות לבעלי מוגבלויות?
כל זוג שמעוניין לערוך אירוע במרכז צריך לדעת אילו קריטריונים יותר משמעותיים עבורו, בין אם זה התקציב, הסגנון, האוכל או המרחק הגיאוגרפי ובהתאם לכך לדוג את האולם שיספק לו את המענה המשתלם ביותר. בשורה התחתונה, חשוב למצוא אולם עם וייבים טובים שאתם מרגישים טוב לגביו וסומכים על מי שעומד מולכם שבסופו של דבר יעזרו לאירוע להתגשם. . איזיווד אולמות אירועים במרכז נמצאים כאן בשבילכם ומציעים את כל הכלים, כולל עזרה וליווי כדי ליצור את חתונת חלומותיכם.

הוסף תגובה