נומרולוגית מקצועית לבניית פרופיל אישי

נומרולוגית מקצועית לבניית פרופיל אישי

כולם יודעים שהדבר הטוב ביותר לאדם הרוצה למצוא את האושר, הוא להיות הוא עצמו, ובכל זאת רבים מאיתנו לא מצליחים ליישם את ההבנה הפשוטה הזאת, לא בגלל שזה כל כך מסובך, אלא פשוט מכיוון שאנשים רבים פשוט לא יודעים מי הם באמת, או שהם אינם רוצים לדעת מי הם באמת. תורת הנומרולוגיה היא תורה המבוססת על עולם המספרים, ומאפשרת לנו לייצר לעצמנו ולכל אדם אחר, פרופיל אישי באמצעות תרגום מאפיינים אישיים שלנו לכדי מספר אחד בודד המשקף פרופיל קבוע מראש. כך למשל, יכולה נומרולוגית מומחית לקחת את שמכם המלא ולתרגם אותו למספר, ומספר זה יוכל לספר לכם על עצמכם, שאתם אולי יודעים על עצמכם ואולי לא, אך הם שם, ובאמצעות הנומרולוגיה הם גם נחשפים ועומדים מול עיניכם.

 

תרגום מספרים למידע בצורה מקצועית

אם כך, מה מבדיל בין אנשי המקצוע השונים העוסקים בתחום הנומרולוגיה, ומדוע בכלל נדרש איש מקצוע לצורך תרגום אותיות למספרים? ובכן, את פעולת התרגום למספרים כל אחד יודע לעשות, אבל את בניית הפרופיל האישי בצורה חכמה שלוקחת מידע ופרטים ממגוון תחומים ופרמטרים ומבצעת אינטגרציה חכמה של הכל יחד, יודעים לעשות רק נומרולוגים מקצועיים. לא כל אדם מאמין בתורת הנומרולוגיה, והסיבה המרכזית לכך היא, שאנשים רבים נחשפו לתורה זו אצל אדם חובבן שפועל על פי תבניות שטחיות של קריאת המספרים. נומרולוגית מומחית תדע לקחת מידע ממגוון מקורות, לבצע את ניתוחי הנומרולוגיה הנכונים, ולגזור מתוך זה את הפרופיל האישיותי המדוייק ביותר.

חפשו המלצה קונקרטית

לבחון את היכולות והידע של נומרולוגית לפני שאתם פונים אליה, היא פעולה בלתי אפשרית, אלא אם אתם מבססים את ההחלטה שלכם על המלצות, וזאת אכן הדרך הטובה ביותר למצוא את איש המקצוע שיוכל לספק לכם את הערך הרב ביותר בבניית וקריאת הפרופיל האישיותי שלכם. נסו למצוא המלצה מחברים, בני משפחה או מכרים ובקשו המלצה קונקרטית על איש מקצוע איכותי בתחום הנומרולוגיה. בבניית הפרופיל האישי שלכם, בקשו לבצע הצלבה עם מקורות ידע נוספים ועם עדות אישית משלכם, על עצמכם.

הוסף תגובה