ניקוי ספות מקצועי – איך להסיר כתמים קלים וקשים?

הסרת כתמים דומה מאוד למתן עזרה ראשונה, הפעולות הראשונות אותן תבצעו מיד כאשר נוצר הכתם הן אשר קובעות האם יהפוך הכתם לקבוע או יוסר בהצלחה. ניקוי ספות מקצועי המתבצע על ידי צוותים מקצועיים מסיר היטב כתמים המושרשים עמוק בתוך סיבי הבד, כתמים אותם תתקשו להסיר בעצמכם בעזרת תכשירי ניקוי רגילים. סוד ההצלחה של צוותי הניקוי המקצועיים מתבסס על בחירת חומרי הניקוי הנכונים, התאמה בין טכניקת הניקוי לבין סוג הבד והסרת כתמים באמצעות מכשירי ניקוי בלחץ מים או קיטור.

איך להסיר כתמים מבד ריפוד?

ראשית, נציין כי המידע המפורט כאן מתייחס באופן כללי לעבודות ניקוי ספות והסרת כתמים, בכדי לקבל מענה להסרת כתמים נקודתיים או כתמים קשים במיוחד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. ניקוי ספות עם כתמים של טושים, דיו, רוטב עגבניות, שמן ושאר כתמים קשים דורש עבודה מקצועית.

שנית, נמליץ על ניקיון שוטף של בדי הריפוד באמצעות תכשירים מתאימים ובהתאם להנחיות היצרן. יש להימנע משימוש בתכשירים עם חומרי הלבנה אשר עלולים לפגוע בגוון הריפוד. כמו כן, בדי ריפוד הניתנים לכביסה יש לכבס בהתאם להנחיות היצרן או באמצעות שירותי ניקוי יבש בלבד.

 

תחזוקה נכונה של ספה

  1. ניקוי שוטף אחת לשבוע.
  2. ניקוי ספות מקצועי אחת לשנתיים.
  3. הסרת כתמים פשוטים ולכלוך שוטף באמצעות שואב האבק הביתי אחת לשבוע.
  4. כתמים נקודתיים יש לפעול להסרה רק תוך שימוש בתכשירים המתאימים, אם אנכם בטוחים כיצד להסיר את הכתם התייעצו עם איש מקצוע. שימוש לא נכון בתכשירי ניקוי ספות או כל תכשיר ניקיון אחר עלול להפוך גם כתם פשוט לקבוע.
  5. בדי ריפוד עדינים יש להבריש עם מברשות מתאימות, הברשה עם מברשת קשה עלולה לפגוע בטקסטורה של הבד.
  6. בתום עבודת הניקוי יש לוודא את הסרת כל שאריות חומרי הניקוי, בדי ריפוד ספוגים בחומרי ניקוי יישארו דביקים וחסרי ברק. 

הוסף תגובה