נמאס לכם מעקיצות ייתוש? נמאס לכם מייתושים?

לנו יש את הפתרון. קוטל יתושים מוסקיטו הוא הפתרון האולטימטיבי לעקיצות יתושים ולגירודים. קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים מומלץ בזכות השנאי העוצמתי שלו ונורת האולטרא סגול. השנאי של המוסקיטו הוא שנאי מיוחד בזכות זה שכל הרכיבים האלקטרוניים יושבים בתוך קופסא ומלמעלה יוצקים בשיטה מיוחדת, חומר שאטום במאה אחוז חדירה של אוויר ולחות.

בשל העובדה שכל הרכיבים הפנימיים של השנאי אטומים לחום וקור,הדברה נגד יתושים שזה קוטל היתושים יכול לעבוד במשך שנים שכן השנאי הו אהמנוע של קוטל היתושים. בזמן ש"המנוע" בנוי בצורה מיוחדת ששומרת על הרכיבים הפנימיים, ככה המוצר יכול לעבוד לאורך טווח.

המטרה העיקרית של קוטל היתושים, הוא קטילת יתושים ( לא הרחקתם) שכן הוא יכול לקטול הרבה סוגים של חרקים מעופפים: פרפרים, זבובים, חומייני, דבורים ועוד. 

קוטל היתושים מוסקיטו הוא בטיחותי לשימוש ואינו פולט חומרים רעילים.

המכשיר בטיחותי לשימוש בחדרי ילדים שכן עבר את הבדיקות הקפדניות של מכון התקנים הישראלי.

כיצד קוטל היתושים עובד?

קוטל יתושים עובד בצורה כזו שהנורה מושכת אליה את היתוש וברגע שהיתוש או החרק המעופף מתקרב לרשת החשמלית הוא נקטל תוך שניות ספורות. בעת הקטילה של היתוש יישמע רעש של הקטילה, אבל הוא ייעלם ממש לאחר מכן. בטח תופתעו לגלות שהשנאי החזק הוא זה שקוטל את היתוש או החרק המעופף ולא הנורה. הנורה רק מושכת את הייתוש אליה.

קוטל היתושים מוסקיטו הוא הפתרון הטוב ביותר לעקיצות יתושים מאחר וקטל ייתושים זה קוטל אותם באופן מייד. הקוטל לא מרחיק את הייתוש או החרקים המעופפים, הוא קוטל אותם ברגע שהם מתקרבים לרשת החשמלית.

קוטל היתושים הוא מוצר חשמלי שאינו צורך הרבה חשמל, אינו פולט כימיקלים והוא המוצר המומלץ ביותר כדי להימנע מעקיצות ייתוש.

כידוע, עקיצות ייתושים עלולות לגרום לגרד ופיחות במקרה הטוב ובמקרים חריגים אף לתגובות אלרגיות קשות ולכן עדיף להימנע מעקיצות.

לכן, אנו ממליצים לכם לרכוש את קוטל היתושים מוסקיטו שהינו הפתרון הטוב ביותר לעקיצות וגירודים.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה