נפט להסקה – כל המידע לגבי חימום בעזרת נפט

נפט להסקה – כל המידע לגבי חימום בעזרת נפט

חשבון החשמל מפתיע אתכם בחודשי החורף? יש פתרון!

אחד השימושים הגבוהים בחשמל בחודשי החורף בצריכה הביתית בישראל הינו שימוש בחשמל עבור חימום הבית. חשוב לדעת שניתן לחמם את הבית באופן חסכוני על ידי שימוש בנפט להסקה ביתית במקום שימוש בחשמל. נפט להסקה ביתית הפך למוצר נצרך בשנים האחרונות וזאת בעקבות יתרונותיו הרבים לחימום הבית על פני השימוש בחשמל.

הסקה יעילה וזולה

ההסקה בעזרת מוצרי הנפט שאנחנו משנעים ללקוחות היא הסקה בטוחה וזולה וגם יעילה. היא מבטיחה לכם בכל אזור הצפון את החימום לחורף ללא תלות במערכת החשמל. במקרים של תקלות באספקת החשמל אנחנו משנעים לכם נפט וסולר שמחליפים את החשמל ומבטיחים לכם הסקה יעילה ואחידה ומהירה בכל שיטה. אם אתם מחפשים להחליף את שיטת ההסקה שלכם או בונים בית חדש כדאי לשקול זאת.

ממה עשוי נפט להסקה ביתית?

הנפט הנמכר כיום עבור הסקה ביתית עשוי מקרוסין, לנפט יש שימושים רבים, אך במסגרת הצריכה הביתית משתמשים בו לטובת חימום הבית. בנוסף, ישנן מערכות שבהן הנפט מסייע לחימום מים חמים. מכירת מכלי הנפט נעשית על ידי חברות בעלות התקני בטיחות ואישורים מותאמים עבור מכירת נפט.

כיצד ניתן להשתמש בנפט להסקה ביתית?

השימוש הנפוץ ביותר לנפט להסקה הינו באמצעות קמין. קמין, או במושגו המקורי- אח,
יעיל וחסכוני עבור חימום הבית- הקמין ממוקם בדרך כלל בחלל מרכזי וגדול המאפשר פיזור באופן שווה לכל חלקי הבית. משפחות בעלות ילדים מעדיפות את השימוש בהסקה המופעלת באמצעות נפט, על פני שימוש באמצעי חימום אחרים וזאת משום שחימום באמצעות נפט מאפשר מעבר טבעי יותר בין קור לחום ובכך גורם לסבירות נמוכה יותר של התפתחות צינון.

חימום בעזרת נפט להסקה אינו יוצר יובש

נפט להסקה פולט חום שמתאפיין ביצירת מרחב נעים לשהייה בחלל ומאפשר חימום לזמן ארוך. זאת בניגוד לחום שנפלט בעקבות שימוש במזגן ויוצר לעתים קרובות יובש באוויר. יובש זה גורם להרגשת יובש בעיניים ומוביל לכך שלא ניתן לשהות בחלל המחומם זמן רב עם מזגן דלוק.

פיזור אחיד של החום

החום שנוצר בהסקה ביתית באמצעות נפט הוא בעל פיזור אחיד בחלל כך שאין אזורים חמים יותר מאזורים אחרים. נתון זה עומד בניגוד למכשירי חשמל הפועלים על מנת לחמם. מכשירי החשמל מתאפיינים בחימום של אזור אחד בלבד ואילו חימום בעזרת נפט יצור תחושה נעימה יותר של חום טבעי בעל פיזור אחיד

המאפיינים של מחיר נפט להסקה

מחיר ליטר נפט להסקה זול בהרבה ממחיר האנרגיה שצורך החשמל ולכן חוסך משמעותית את צריכת החשמל הביתי בחודשי החורף.  הפעלת המזגן בחורף גובה מאות שקלים מידי חודש, לעומת זאת, המחיר שגובה נפט להסקה זול ומשתלם. חשוב לדעת שבממוצע חימום באמצעות נפט צורך חצי ליטר נפט עבור שעת חימום אחת- כך ניתן בקלות לחשב את המחיר הנדרש עבורכם לחימום הבית.

הוסף תגובה