סדר וארגון – ניהול זמן – איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?

סדר וארגון / ניהול זמן – איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?

כפי שהתבאר, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר, שמשיגה לו את התועלת הגדולה ביותר שהוא יכול להשיג, במסגרת הזמן שלו. והשאלה היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? ואיך להגיע לניהול זמן נכון?

וכפי שהתבאר, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על האדם לברר לעצמו טוב יותר את המטרות שלו ואת האפשרויות שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן במאמר ננסה להבהיר כיצד יכול האדם לעשות את כל הדברים האלו.

וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של האדם במחשבות שלו. כי כאשר האדם לא מסודר במחשבות שלו, על ידי זה הוא לא מתמקד בעיקר, ועל ידי זה הוא מבזבז את זמנו בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. כי כאשר המחשבות של האדם לא מסודרות, על ידי זה סדרי העדיפויות של האדם מתבלבלים, והאדם לא רואה בצורה מסודרת את האפשרויות שלו. ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה.

ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ולמצוא זמן לדברים החשובים וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד בצורה מסודרת, עליו לנסות ליצור אצל עצמו סדר בחיים שלו באופן כללי. וסדר פירושו, אפילו בצורה שבה הדברים של האדם מונחים על השולחן שלפניו, או הצורה שבה החולצה של האדם מונחת עליו, או אפילו הצורה שבה האדם יושב כאשר הוא אוכל.

ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ולהשיג את המטרות שלו בצורה יעילה, עליו להתחיל ליצור אצל עצמו סדר בדברים הקטנים שנראים כפשוטים. ועל האדם לנסות להיות מסודר בדברים החיצוניים שלו, ולהשתדל לעשות את הדברים בצורה מסודרת וכולי.

וכאשר האדם מתרגל להיות מסודר בדברים קטנים, על ידי זה בסופו של דבר, יש לאדם סדר גם במחשבות שלו בראש שלו. ואז האדם מסוגל להספיק לעשות הרבה יותר דברים, בזמן יותר קצר, בדרך יותר מהירה ויעילה, בלי הרבה מאמץ, ובצורה רגועה. והכל תלוי בכך שהאדם יהיה מסודר, כמה שהוא יכול גם בדברים הקטנים.

ראה גם:

* ניהול זמן נכון – איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?.

* ניהול זמן. מהו ניהול זמן נכון?.

* זמן. ניהול זמן. איך למצוא זמן לדברים החשובים באמת?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על רוגע, פילוסופיה, הישגים, אימון ועוד …

הוסף תגובה