סוכנות לביטוח – פספורט קארד

קשרים – סוכנות לביטוח. אצלנו שמים דגש על שימוש בטכנולוגיות ומעבר לשירות דיגיטלי, מהיר ומונגש ללקוחות.

ראינו שצעירים רוצים מעל הכל שיהיה קל ומהיר לרכוש פוליסת ביטוח. לכן פתחנו מערך דיגיטלי משוכלל. מעכשיו, כל שלבי רכישת הביטוח יכולים להיעשות מהטלפון הנייד: השוואת מחירים באתר, שיחה בווצאפ, במייל או בטלפון עם הנציגים שלנו, ורכישה דרך הטלפון הנייד עם מערכת חדשנית ופשוטה.

קשרים במקומות גבוהים – ביטוח לטסים לחו"ל

פספורטקארד ייצרו מהפכה בצורה בה אנו תופסים את כל רעיון הביטוח, וקשה להפריז בחשיבות המהפכה שהם יצרו. הקונספט שלהם פשוט וגאוני: תשלום הוצאות רפואיות מיידי וקל, באמצעות כרטיס אשראי נטען. פספורטקארד ביטלו את הצורך להתעסק בתביעות מסובכות, הוצאת מסמכים ממקום האשפוז וחודשים או שנים עד רגע תשלום הפיצוי. השירות מתאים לכל המדינות וסוגי הקליניקות שניתן למצוא.

ביטוח הטיסות הראשון בעולם שמעביר את התשלום עוד לפני שהגעתם לרופא.

רגע לפני שגם אתם תמצאו את עצמכם, כמו כל עם ישראל, בחופשה מפנקת בחו"ל, יש כמה טיפים שאתם חייבים להכיר. מהמלצות למתחילים ועד לדברים שאין סיכוי שידעתם.

1. שלא יעקבו אחריכם!

שימו לב: אתרי האינטרנט השונים עוקבים אחריכם. הם שומרים את הנתונים שלכם על מנת 'לרדוף' אחריכם ולהציע לכם הצעות ודילים בשלב מאוחר יותר דרך מודעות של גוגל ופייסבוק, ולעיתים גם בשביל להעלות מעט את המחיר במידה והם מזהים שאתם מחפשים את אותה הטיסה מספר פעמים בפרק זמן קצר.

2. יותר משתלם להיות גמישים

אל תתקבעו על תאריך אחד שבו אתם רוצים לטוס. רוב הסיכויים שאם תחפשו טיסה לאותו יעד בהפרש של מספר ימים מהתאריך המבוקש שלכם, היא תעלה פחות.

3. לפעמים כדאי לפצל מזוודות – ולחסוך

מצאתם טיסה זולה במיוחד לסופ"ש קצר ביעד קרוב. מחיר הטיסה לא כולל כבודה, ואתם ישר בוחרים להוסיף מזוודות לכל הנוסעים לשני הכיוונים. אתם באמת צריכים את זה? מומלץ ללמוד את מגבלות הכבודה של חברת התעופה לפני ביצוע ההזמנה ולבדוק את כמות הבגדים והפריטים שאתם באמת חייבים לקחת עמכם לחופשה. בחופשות קצרות בנות פחות מחמישה לילות, אפשר להסתדר רק עם הטרולי או תיק הגב שחברת התעופה מאפשרת לקחת בחינם.

הוסף תגובה