שמירה של מקור הפרנסה

להיות בעל עסק עצמאי אינו דבר פשוט, מדובר בהשקעה ראשונית גבוהה של מאות אלפי שקלים בעסק שאולי לא ישרוד את השנה הראשונה שלו, במיוחד אם מדובר בתחום תחרותי במיוחד.

בנוסף לזה ישנן הוצאות חודשיות גבוהות עבור השכירות של הנכס בו יושב המשרד או החנות, עלות עבור הציוד של העסק, תשלום עבור עובדים ותשלומים נוספים עבור הרשות המקומית, מס הכנסה וספקים.

כל זה מצטרף לכדי סכום גדול שלכסף שאם אין מחזור חודשי אשר מכסה את ההוצאות ומשאיר את העסק ברווחיות גבוה, המסלול אל פשיטת רגל וסגירה של העסק הינו ברור ומהיר.

 

 

הסכנות של העסק הקטן

מלבד האפשרות של ניהול כספי לא נכון, תמיד ישנה האפשרות שמשהו יקרה לעסק  או לאחד העובדים שבו, ודבר זה יכול להשאיר את העסק ללא כל אפשרות לבצע פעילות ולהפסיד המון כסף בימים בהם הוא לא מרוויח כסף.

עובד שנפצע יכול להגיש תביעה, ואם העסק לא מבוטח תהיה לבעלים בעיה והוא יצטרך לשלם מכספיו האישיים לעובד את הפיצויים.

 

 

תאונות קורות כל הזמן, וגם אם מדובר בעסק קטן חשוב לבצע ביטוח לעסק קטן על מנת שהוא יהיה מכוסה מכל הבחינות מפני שמדובר במקור ההכנסה העיקרי אם לא היחידי שלעיתים של בעל העסק עצמו.

לכן חשוב כי יהיה ביטוח של מבנה העסק, ביטוח של התכולה של העסק וביטוח חבויות. שלושת אלה מכסים את הבעלים מפני מקרים של גניבה, מפני מקרים של שריפה, מפני מקרים של תאונות לעובדים ומפני כל אותם דברים אשר קורים כמעט בכל בית עסק באופן שוטף ומחייבים את העסק בביצוע של ביטוח לעסק קטן כדי שהוא יוכל להמשיך ולתפקד בצורה רגילה גם לאחר כל אותם מקרים, לאחר הפעלה פשוטה של הביטוח שנרכש מבעוד מועד.

הוסף תגובה