ניהול תיקי השקעות במגדל – משקיעים בכל לקוח

אם אתה מעוניין להשקיע את הכסף שלך באפיק כזה או אחר, בטח התלבטת על כך רבות. אנשים רבים בוחרים לבצע השקעה עם סכום כסף אשר נמצא בידם, או הגיע לידם בצורה כזאת או אחרת. רבים מהאנשים מעוניינים למצוא מקור אמין, שיוכל לעזור להם לנהל את תיקי ההשקעות שלהם באופן הטוב ביותר עבורם. אצלנו במגדלניהול תיקי השקעות תוכלו להנות מייעוץ מקצועי ואמין במסגרת השירותים הנינים במגדל. אנו מאמינים כי כל לקוח צריך לקבל את הייעוץ המקצועי והאיכותי ביותר שנוכל לתת.

 

אנשים רבים שואלים את עצמם איך יוכלו לדעת באיזה אפיק השקעה יוכלו לבחור. אצלנו במגדל ניהול תיקי השקעות אנו פועלים על פי חוק הייעוץ שקובע כי תיק יוכל להיות מנוהל רק לאחר פגישה מיוחדת ומותאמת ללקוח. בפגישה זו אנו נברר את צרכי הלקוח- החל מסכום הנכסים הקיים ללקוח, מהם היעדים בהם נוכל להשקיע, איך הלקוח מתמודד עם נושא הסיכון שנמצא על הפרק וכן הלאה. בסוף הפגישה נוכל להחליט ביחד על אפיקי ההשקעה ועל כל הפרטים הרלוונטים לניהול תיק ההשקעות האישי שלך. אנו כאן עבורך בכל שלב.

 

בית השקעות מגדל שוקי הון אנו פועלים למען השקט הנפשי שלך. אנחנו במגדל שוקי הון חתומים על הסכמים עם הבנקים הגדולים כולם, ורוב הבנקים הקטנים, זאת על מנת שתוכל לנהל את התיק שלך באופן ישיר בתוך חשבון הבנק שלך. הדבר נעשה באופן פשוט על ידי ייפוי כוח שנותן לנו את הסמכות לקנייה ומכירה בלבד בתוך חשבונך. כמובן שאין לנו שום היתר למשוך כסף בשום שלב שהוא. הכסף יהיה מנוהל אך ורק בחשבון הבנק שלך ולך תהיה יכולת לעקוב אחרי הכספים בקלות רבה. בנוסף, תוכל לעקוב על תוצאות התיק דרך חשבון הבנק.

 

אנו יודעים כי יש חשיבות גדולה למעקב מדוייק אחרי תיק ההשקעות שלך. אנו, בית השקעות מגדל שוקי הון שמחים לתת את המענה ההולם לכל לקוח המבקש ניהול תיק השקעות. אנו מחזיקים במגדל מומחים בחום ההשקעות על מנת שיוכלו לתת לך מנסיונם העשיר ולעשות הכל כדי להביא אותך לתשואה מקסימלית בהתאם לתיק שלך.

הוסף תגובה