סינדרום האיש השמח – גישת המשקפיים הורודים

סינדרום האיש השמח – גישת המשקפיים הורודים

סינדרום או בעברית מתוקנת, תופעה הנתפסת כמושג שאינו סימפטי במיוחד
בעיני רבים מאיתנו, אך מה היה קורה אם היינו תופסים את חיינו כעולם אוטופי
ולו רק לרגע אחד?

תהליך קבלת החלטות ממוקד כחלק מגישת המשקפיים הורודים עוזרת ברוב המכריע של המקרים להגיע להבנה הקשורה להתלבטויות, החלטות ועוד כמה צעדים קדימה…

לפני שמרכיבים את המשקפיים
החיים שלנו רוויים בהחלטות, התלבטויות בכל שלב. למעשה, אנחנו נעים בין תקופת
התלבטות אחת לאחרת כמעט בכל רגע ורגע בחיינו מההחלטה הגדולה ביותר (מה עושים עם הילדים בחופש הגדול) ועד להחלטה קטנה יחסית ( באיזה טעם של גלידה אבחר היום…).
ההחלטה לראות את החיים באור ורוד, אור חיובי, בשונה מהחלטות שונות בחיים היא דווקא
כן החלטה של רגע, עם זאת מתקיים בה שוני נוסף: זוהי החלטה שניתן לקחת באופן הדרגתי מעת לעת ואפילו מתקופה לתקופה באופן שרירותי, אתם תראו שברגע שתתרגלו את הרכבת המשקפיים תהפוך פעולה זו לשגרה (חיובית במיוחד) בחייכם. 

מתחילים לחשוב בצורה חיובית
ההחלטה לחשוב באופן חיובי שונה עשרת מונים מהאופציה הנגדית לה. חשיבה חיובית כוללת בתוכה, העצמה, בטחון עצמי, אמונה בעצמנו, קבלת המצבים השונים בחיינו באהבה ואילו החשיבה השלילית כוללת בין היתר תסכול, רחמים עצמאיים וכעס המובילים אותנו 

 

בדרך כלל עמוק יותר אל תוך התחושות הללו. חישבו על כך, לאן זה מביא אותנו אם לא למצבים מדכדכים יותר? וכעת ננשום עמוק ונבחר אחרת, נבצע תהליך הדרגתי של שיטת הרכבת המשקפיים הורודים, ההחלטה אינה פשוטה וכרוכה בריכוז, על כן נתחיל תהליך קצר של הרכבה למשך זמן קצר של שעה ואפילו שעתיים, באותה תקופת זמן נחליט שאנו מפנים מקום אך ורק לרגשות ותחושות חיוביות, יש מקום לשמחה והודיה על המקום שלנו בחיים.
דוגמאות: 
"כמה טוב שיש הפסקת חשמל, סוף סוף אוכל לנוח ולהישען מעט אחורה"

"כמה טוב שהילד צורח ובוכה, כעת אני יכולה באמת להקשיב לו ולהבין מה מציק לו"

"כמה כיף שהלקוח עקשן זה הופך את תהליך המכירה למאתגר יותר" 

לאט לאט ובהדרגה תאריכו את זמן הרכבת המשקפיים הורודים למשך שעתיים, שלוש שעות, יום, יומיים, שבוע וכן הלאה באופן הדרגתי ואיטי ובצורה המתאימה לכם. 

בואו לקבל ייעוץ והכוונה לחיים חיוביים יותר, את האפשרות לקבל החלטות ולעמוד מאחוריהם בביטחון ואמונה, לנהל את החיים שלכם בצורה הטובה ביותר עבורכם ללא חשש או פחד מתגובות הסביבה. 

אני מזמין אתכם להעניק לעצמכם חיים מלאים באושר פנימי, אהבה עצמית ובקרים שכיף להתעורר אליהם. 

למידע נוסף צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי עם ייעוץ טלפוני ראשוני ללא התחייבות.

הוסף תגובה