סקר שוק לפני הזמנת חברת הובלות בחיפה

סקר שוק לפני הזמנת חברת הובלות בחיפה

לקוחות המעוניינים להנות מהובלה מהירה ואיכותית, צריכים לבצע סקר שוק ולקבל הצעות מחיר שונות. הצעד הראשון הוא יצירת קשר עם נציגי החברה לצורך בירור כללי: יש לבדוק, האם החברה פועלת בכל האיזורים בארץ, כמה אנשי צוות מוקצים לטובת כל הובלה, והאם יש לה ניסיון. ניתן ואף מומלץ לקבל המלצות, לפני שמזמינים חברת הובלות בחיפה, ולפנות אל גורמים מוכרים.

השירותים המוצעים ע"י חברות הובלות בחיפה

לאחר קבלת ההמלצות או יצירת הקשר עם נציגי החברה, יש לבדוק את סוג השירותים המוצעים ללקוחות. ישנן חברות, המאפשרות אחסון של הציוד או חלק ממנו לתקופות קצרות וארוכות. אחסון זה אידיאלי עבור מי שעובר דירה, ולא מעוניין לקחת איתו את כל הציוד, או עבור מי שטס לתקופה ארוכה. בכל הנוגע לאחסון, יש לבדוק האם החברה מספקת אחריות, איך היא מגנה על הציוד, והאם הלקוח מקבל מפתח וגישה של 24 שעות אל המחסנים.

השירות של חברת הובלות תלוי במידה רבה באמצעים העומדים לרשותה. במידה ומדובר על הובלה מתוך קומות גבוהות או אל קומות גבוהות, לעיתים קרובות יש צורך בהפעלת מנוף. לא לכל חברות ההובלה יש צי משאיות, מנופים או מפעיל בעל רישיון, המתאים לעבודות מן הסוג הזה.

תיאום פגישה לצורך קבל הצעת מחיר

עוד לפני שאתם קובעים עם החברה את המחיר הסופי, שתפו את נציגיה בכל הדרישות, שיש לכם. במידה ואתם מבקשים להעביר פסנתר, ספה או כל רהיט אחר, שאינו עובר דרך הדלת, עליכם לוודא, כי יש אפשרות להשתמש במנוף. רוב המובילים יידעו להמליץ לבדם על הצורך במנוף, לאחר שיגיעו אל הדירה. לכן עדיף תמיד לתאם פגישה עם המובילים, ולא לבצע את כל ההזמנה באופן טלפוני בלבד.

מאפיינים אחרים אשר יכולים להשפיע על שביעות הרצון שלכם מההובלה הם מבנה הבניינים, מספר המדרגות ואיזור המגורים. חברות הובלה, המגיעות עם משאיות גדולות לא תמיד יכולות להיכנס אל רחובות צרים. על המובילים להיערך לכך מראש, ולהכיר את התנאים בכל איזור. בנוסף, כדאי לתאם את מספר המובילים בהתאם לכמות המעליות: הובלה עם מעלית היא פשוטה יותר ואידיאלית בעיקר עבור ארגזים, כאשר לעיתים ניתן גם ליהנות בזכותה ממחיר נמוך.

הובלות בחיפה – איך לבחור נכון?

כפי שאפשר לראות, סקר שוק בין חברות הובלה שונות הוא חלק בלתי נפרד מהליך מעבר הדירה. בין אם אתם מעבירים את הציוד לאחסנה או לבית חדש, ודאו מראש כי החברה אותה שכרתם מחזיקה בניסיון ובידע מתאים. אל תתפשרו על חברת הובלות בחיפה במחיר נמוך, ואל תיקחו סיכונים לגבי הציוד שלכם. לעיתים קרובות, חיסכון על ההובלה בא לידי ביטוי בהוצאות הרבה יותר גבוהות על רכישת ציוד שביר, שלא הגיע אל היעד. 

הוסף תגובה