סרטים לצפייה ישירה

תמיד רציתם לדעת מהו בעצם אתר המספק סרטים לצפייה ישירה ? מה האינטרס של המפעילים אתר סרטים  לצפייה ישירה ? איך עובד אתר סרטים לצפייה ישירה ? כל מה שרציתם לדעת וכל מה שלא רציתם לדעת – הכל כאן , נתחיל :

סרטים לצפייה ישירה מה המשמעות ?

כפי שאתם בטח יודעים , סרטים לצפייה ישירה הינו חלק בלתי נפרד מהאינטרנט ומרכיב חשוב מאוד המספק לכם הגולשים את האפשרות להינות ממגוון גדול מאוד של סרטים באיכויות שונות בעלי תרגום מובנה לשפה בה אתם רוצים לצפות בסרט , אתר סרטים לצפייה ישירה הינו אתר המספק לכם את האפשרות לצפות בסרטים וסדרות האהובים עליכם או על חבריכם , בני משפחתכם , ללא כל צורך בהורדת הסרט או הסדרה ולהמתנה , פשוט להכנס לאתר ולצפות בסרט , המשמעות העיקרית של אתר סרטים לצפייה ישירה הינה מתן פתרון צפייה בסרטים ובסדרות בצורה ישירה , ללא כל צורך בהורדתם לפני , ללא כל צורך בהמתנה או בסרבול התהליך , חשוב לציין כי אתר סרטים לצפייה ישירה בד"כ מכיל מאגר גדול של סרטים וסדרות ומאפר את אופציות "החיפוש" באתר מה שנותן לכם הגולשים את האפשרות למצוא את הסרט או הסדרה שאתם רוצים לצפות בו ברגע נתון .


איך עובד אתר סרטים לצפייה ישירה ? :

ברוב אתרי סרטים לצפייה ישירה ברחבי האינטרנט האפשרויות דומות כמו כן – התכנים , הכניסה לאתר היא דרך כתובת רגילה כמו לכל אתר , הגלישה בו בחלק מהאתרים יותר פשוטה ונוחה ובחלקם יותר מסורבלת ודורשת "מאמץ" , ברובם ישנו כפתור "חיפוש" המאפשר לכם הגולשים לנווט את עצמכם בתוך האתר בקלות וביעילות ללא כל צורך ב "מאמץ" , פשוט לכתוב את שם הסרט או הסדרה הרצוייה והופ בשניות הגעתם אליו , כמו כן ישנם ברוב האתרים חלוקת קטגוריות לדוג' – סרטי קומדיה , סרטי דרמה ועוד' , אפשרות זו נותנת לכם הגולשים את אפשרות החבירה במידה ולא הגעתם מוכנים מראש , תוכלו לדפדף בעמודי הקטגוריות ולבחור איזה סרט שתרצו .
למה שיתנו לי לצפות בסרט בחינם ? מה הם פרייארים ? :
חוזרת ונשאלת השאלה "למה הם (בעלי האתרים ) נותנים לי לראות סרט בחינם ? מה יוצא להם מזה ?"
"מה הם עד כדי כך פרייארים שהם נותנים לי את האפשרות הזאת?" , אז זהו – שלא – אתר סרטים לצפייה ישירה בד"כ משתמש בפרסומות כמו בכל אתר אחר ברחבי האינטרנט , ההבדל בין אתר אחר לבין אתר המספק סרטים לצפייה ישירה הוא שבאתר סרטים לצפייה ישירה כמו הלחיצות , מעבר בין העמודים הינו גבוהה ולרוב אחוז פרסומות "הפופאפ" המוכרות עומד על מאזן גבוהה מה שגורם לבעלי האתר לקבל רווחים , כך שאתם לא יצאתם פרייארים זה בטוח , אבל זהו , שגם בעל האתר לא , שניכם הרווחתם אחד מהשני , שניכם נתתם את התועלת וניצלתם את האינטרס המשותף לאותו התהליך המדובר – צפייה ישירה בסרט או בסדרה הרצויה והמבוקשת.


יתרונות וחסרונות עיקרים באתר סרטים לצפייה ישירה :

כמו בכל דבר באינטרנט ובחיים בכלל , ישנם יתרונות וישנם חסרונות , אנחנו דווקא נתחיל מיתרונות אתר המספק אפשרות לצפייה ישירה , יתרונות : ברוב האתרים כפי שמצויין בקטעי המאמר מעלה  , אפשרויות החיפוש והניווט באתר הינם נוחות , מהירות ולא דורשות יידע או נסיון קודם , בעת הבחירה ניתן לצפות בסרט או בסדרה ללא כל צורך בהמתנה או בבזבוז זמן , לרוב הסרטים והסדרות המוצגים באתר סרטים לצפייה ישירה הינם מתורגמים מראש ובעלי איכות גבוהה , ישנם אתרים המספקים שירות נוסף של בקשת סרטים או סדרות רצויות , מה שנותן לכם הגולשים את "אופציית הבחירה" , אתם תוכלו לבקש את הסרט או הסדרה שאתם רוצים לראות וצוות האתר ובעליו "ידאג לכם" ויעלה את התכנים המבוקשים.
עכשיו לכל המרדנים שבינינו שקוראים כבר את כל שורות המאמר והמחשבה כל הזמן עוברת להם בראש הנה לא ניתן לכם יותר לחכות – כן בעיית 72 הדקות שנמצאת בכל אתרי סרטים לצפייה ישירה , נכון זהו החסרון המשמעותי ביותר והגדול ביותר מבחינת הצופים באתר סרטים לצפייה ישירה , נפרט עליה קצת כאן , בעיית 72 הדקות המדוברת הינה לא בעייה באתר עצמו אלא הינה קשורה לאתר שעליו מועלים הסרטים או הסדרות שאתם צופים בהם , לרוב בעלי האתרים המספקים סרטים לצפייה ישירה והצוותים שלהם מעלים את התכנים על שרתי מגה וידאו המוכרים , MegaVideo , שירות מגה וידאו נותן לכם הגולשים לצפות ב 72 דקות מאורך הסרט או הסדרה ולאחר מכן פשוט מפסיק אתכם אוטמטית , למה זה קורה ? שאלה פשוטה , והתשובה עוד יותר פשוטה – כ-ס-ף , כל פעם שיגמרו לכם ה 72 דקות תצטרכו לרכוש חשבון פרימיום עבורכם במגה וידאו וכך תוכלו להמשיך לראות , האם זה עובד ? כן גם עלינו הישראליים "הלא פרייארים" זה עובד , אחרי שאתה רואה סרט עם חברה שלך במשך 72 דקות ואורך הסרט המלא הינו 90 דקות אתה "חייב" לרכוש פרימיום בכדי להמשיך ולראות את הסוף המתוק.
כמו כן ישנו עוד חסרון שולי וקטנטן , פרסומות האתר שלעיתים מציקות לכם הגולשים , בעת חיפוש או לחיצה על קטגוריה תפקוץ איזה פרסומת ככה בשקט "בלי שתשימו לב" , דבר זה לא אמור לעצבן אותכם הגולשים , להיפך אמור להראות לכם שיש מי "שדואג לכם" , חשוב לציין כי בלי פרסומות אלו יהיה לאתר קשה להתקיים ולפעול ולכן זוהי הטובה היחידה שאתם עושים לאתר , בעליו ובעצם לעצמכם.

פתרונות עבור חווית הגלישה והצפייה בסרטים לצפייה ישירה :

כפי שציינתי מספר פעמים במאמר זה הפתרון הוא לרכוש חשבון פרימיום בשרתי מגה וידאו הפופלאריים , כמו כן ישנו אתר המספק פתרון ידאלי אשר נותן לכם הגולשים את האפשרות לצפות בסרטים לצפייה ישירה ללא כל צורך בקנית חשבון פרימיום וללא הגבלה באמצעות תוסף יחודי , האתר עונה על הכתובת www.MoviesPlace.Net , חשוב לציין כי אין צורך בתשלום.

הוסף תגובה