עבודת דלתות ביידי מנעולן

עבודת דלתות ביידי מנעולן
החלפות מנעולים וצילינדרים
בפועל הפעולה הכי פעילה בעולמו של מנעולן? סביר להניח נכון. עבודה קלילה לכאורה שהרבה ניסו להתקין ללא עזרה. סבבה… לא מעט גם הצליחו, אכן מן הסתם מדובר בהחלפת צילינדר מן הסוגים הזולים יותר.. כאמור, התרחיש שפעם אחת הצלחתם לא מחייבת ש"יעבוד" לכם שוב בניסיון הבא… כל זאת, הצלחה של החלפת הצילינדר אינה מעידה כביכול שההחלפה תוכיח עצמה לתקופה ארוכה. החלפת צילינדר עבודה פשוטה מהחלפת מנעול למעשה אך יש מספר תרחישים שמומלץ מאוד לדעת. מניסיון.
החלפת מנעול הצילינדר מסתובב בקושי?
קימות מספר סיבות: המנעול לא מחובר טוב לתוך המנגנון, המנעול לא מותקן במיקומו הקבוע. זו ככל הנראה התקלה המרכזית לבעיה בצילינדר הקודם. צריך לדעת להתקין את המנעול באופן כזה שיהיה ממורכז היטב, שיאפשר התקנה קלה ותקינה של הצילינדר. ברגע שהמנעול אינו ממורכז, יש על המנעול לחץ מאחד מהצדדים של פתח המנעול בדלתכם. כתוצאה מזה נבחין מיד כי הצילינדר לא נכנס בקלות. סביר להניח הצילינדר ישתחל לחור המנעול, אבל כנראה כי סיבובו, ההתעסקות בו, לתפעל אותו – יהיה קשה.
תרחישים אפשריים?
שבירתו בחור המנעול, שבירת המפתחות והשארות של החצי הנותר בתוך תוף המנעול ללא יכולת להוציא אותו, מצב כזה עשוי להקשות עד כדי נזק לדלת ביתכם, יש לפרק בפועל את הדלת, במקרה הקל – חייבים להחליף צילינדר עוד פעם בידי מנעולן.
בורג הידוק צילינדר
לכל צילינדר מותקן בורג או חיבור הידוק אשר מצמיד ומאחסן את הצילינדר בפנים המנעול. גם במטרה למנוע חופש תנועה וגם במטרה לבל יפתח מהמנעול ויאפשר פתיחת מנעול טובה. לאחר שהוכנס הצילינדר למנעול ובוצע איתו סיבוב סגירת ניסיון בהצלחה, נדרש לחזק את בורג הצד. את הבורג לא תמיד מומלץ לחזק עד הסוף, חיזוק מיותר עלול להצמיד את הצילינדר לאזור המנעול באופן כזה שיקשה על הסיבוב. כיוון שהצילינדר דורש מנעולן, עם ידע, פורץ מנעולים מוסמך.
תרחישים אפשריים? כנ"ל וככתוב בהמשך.
המשוכה האמיתית: צילינדר בדלתות ביטחון צילינדר בדלתות ביטחון זה למעשה קושי אמתי, אופן הייצור שלהן מורכבת יותר ונדרשים פה כלים שהם אין אותם בכל בית. מנגנון הנעילה בדלת ביטחון הוא גדול, כבד עם גלגלים פנימיים. הרכבה לא מדויקת של צילינדר לדלת הפלדה תיצור לחיכוך לא רצוי בתפקוד לילדים , מעוטי יכולת ומבוגרים כאחד.
תובנות על החלפת צילינדר
מי מוסמך להחליף צילינדר? לא כל אדם מסוגל להחליף צילינדר. החלפת צילינדר היא מלאכה למנעולן ואיתה באה מקצועיות ואחריות..
החלפת צילינדר באשדוד
קיימים מותגים שונים של צילינדרים. מחירים לא אחידים. מקוריים. חלופיים. חלקם, המקוריים רובם ככולם אכן לא זולים כלל.. מנעולן באשדוד, איש מקצוע מקצוען, שמבין בתחום יידע לפרגן על צילינדר עממי טוב משתלם שכדאי לקנות.. זה יכול להוזיל לנו מחיר משמעותי למי שלא בעניינים.. קיימים כאלה שפשוט להרכיב וקיימים כאלה שקשה להרכיב.
ישנם טריקים של הרכבה וניסיון שהם תחומו של המנעולן בלבד.
כמדובר בשורה התחתונה, כמו כל דבר ותחום בחיים, החלפת צילינדר בבאר שבע היא נושא למנעולן וכל מובן להשאירו לבעל מקצוע. בסופו של יום זה רק יחסוך לכם בזמן ובהוצאות מיותרות.

הוסף תגובה