עד כמה ההורים צריכים להיות מעורבים בארגון החתונה?

לא משנה מה יגידו, אירוע החתונה הוא אירוע שלכם. בעוד ישנם זוגות שהופכים את הוריהם לשותפים מלאים לדרך, גם ישנם אלו שקצת יותר קנאים לאירוע ולארגון שלו. כך או כך, דעו כי חשוב לאפשר להורים להביע את דעתם, לקחת חלק וללוות אתכם בדרך לאירוע המרגש ביותר בחייכם.

השאלה היא לא אם ההורים צריכים להיות מעורבים או לא בארגון האירוע, אלא עד כמה. לפניכם, כמה שלבים בדרך לחופה, שבהם תוכלו לתת להורים שלכם את הכבוד המגיע להם:

בחירת טבעת האירוסין: מסע מרגש של אב ובן

המעורבות של ההורים בתהליך ארגון האירוע מתחילה עוד הרבה קודם – בהצעת הנישואין. ישנם לא מעט גברים שעוד לפני שהם כורעים ברך אל מול אהובתם, מספרים להוריהם על כוונתם לעשות את הצעד. במידה וגם אתה בוחר כך, למה שלא תאפש לאביך ללוות אותך לחנות התכשיטים? מדובר על סגירת מעגל מרגשת עבור אביך – רק לפני כמה שנים היה זה הוא שרכש טבעת יהלומים לאישה של חייו. אמנם אינך צריך לבסס את בחירתך על פי טעמו האישי של אביך, אך יהיה בהחלט יפה לאפשר לו לקחת חלק במעמד המרגש.

בחירת מתחם האירועים: קבלו את ברכת ההורים

ההחלטה החשובה ביותר שתצטרכו לקחת היא ללא כל ספק בדבר מתחם האירועים. ההמלצה אליכם? גשו לפגישות הראשונות עם מתחמי האירועים לבד. הסיבה? את מרבית המתחמים תפסלו בעקבות סיבות שונות – מנראות המתחם, דרך המחירים ועד החומר האנושי שלא בהכרח יתאים לכם. הזמינו את ההורים שלכם לפגישות עם שלושת המתחמים הסופיים. יחד, תוכלו לגבש עמדה, לציין יתרונות וחסרונות ולאפשר להוריכם להביע את דעתם. בסופו של דבר, גם הם עתידים לארח לא מעט אורחים.

ערב הטעימות: ההורים כאורחים של כבוד

אם ישנו אירוע שהוא במידה רבה האירוע של ההורים – הרי שהוא ערב הטעימות. בעוד אתם תבחרו את המנות המייצגות את הקהל הצעיר, ההורים שלכם יהיו הקול של האורחים המבוגרים יותר שנוטים לטעמים קלאסים ופשוטים יותר. עליכם לזכור כי ההתרגשות של ההורים ככל הנראה מתעלה על זו שלכם – אפשרו להם לחבק אתכם, ללוות אתכם וליהנות מאותם רגעים נדירים.

מסע של אם ובת: שמלת הכלה

וכמובן, שאת הדרך אל שמלת הכלה תעשי עם אמא. אין עוד מישהי שרוצה בטובתך יותר מאמא שלך, ואין עוד רגע מרגש כמו הרגע בו היא תראה אותך בשמלת הכלה. אפשרי לה להיות חלק מתהליך בחירת המעצבת, עיצוב השמלה והמדידות – גם את תצאי נשכרת!

הוסף תגובה