עונת הסקי מגיעה

עונת הסקי מגיעה

חובבי הסקי המושבעים לא יתנו לקורונה להרוס להם את התוכניות בפעם השניה ברציפות. בולגריה עד לא מזמן מדינה ירוקה סובלת כרגע מגל שני מה שאומר שעוד כמה חודשים אתרי הסקי בבנסקו ובכל רחבי אירופה יחזרו להיות למדינות ירוקות בדיוק לתקופת הסקי, כלהלן –

הבחירה שלנו לעלות לעומת תועלת -בנסקו בולגריה
אחת מעיירות הסקי הפופולאריות ביותר בקרב גולשים ישראלים בשנים האחרונות היא בנסקו, הממוקמת בדרום מערב בולגריה. הסיבה העיקרית לפופולאריות הגוברת של בנסקו בקרב חובבי סקי וסנובורד מישראל וממדינות נוספות רבות באירופה ובעולם היא העובדה כי עיירה זו מאפשרת לצאת לחופשת סקי מפנקת באתר איכותי יחסית, במחיר שאף אתר באירופה יכול להשוות .
בנסקו זולה במאוד דולרים מחופשת סקי אחרת באירופה. חשוב לציין כי בנסקו נחשב לאתר ברמה נמוכה יותר מהאתרים הגדולים האחרים, למשל מבחינת אורך המסלולים. עם זאת, מדובר באתר איכותי ומפנק, במיוחד בהשוואה למרבית האלטרנטיבות האחרות בקטגוריית אתרי הסקי הזולים יחסית. בבנסקו תמצאו מסלולים ארוכים מסוגים שונים (כארבעה עשר מסלולים שונים המתפרסים על פני כשבעים קילומטרים), בתי מלון זולים וכיפיים, מסעדות גם ישראליות וחיי לילה בין השאר בזכות הריבוי יוצא הדופן של צעירים וצעירות המגיעים לגלוש באתר מכל רחבי אירופה ובמיוחד מישראל..

אתר המתאים לרמה שלכם
כמובן שבחירה נכונה של אתר הסקי היא חשובה גם כן על מנת שהחופשה תהיה אכן מוצלחת. בנסקו מתאימה לכל הרמות ובמיוחד לגולשים הישראלים ברמה של מתחילים ובינוניים וגם ובמידה מסויימת אם אתם גולשים וותיקים ומנוסים, סביר להניח שחלק ניכר מהאתרים הקטנים והזולים יותר יהיו בסיסיים מדי לרמה שלכם. כך, תמצאו את עצמכם עושים את כל המסלולים באתר כבר בימים הראשונים, ואתם עלולים להשתעמם לקראת סוף החופשה, אך בבנסקו מגוון המסלולים התרחב בשנים האחרונות וכולל 14 סוגיםפ שונים של מסלולים, כבר לא מדובר באתר צנוע כמו פעם וזאת הסיבה שהוא הפך להיות כל כך פופלרי בשנים האחרונות.

עונת הסקי בתקופת הקורונה איזה ביטוח הנסיעות צריך לרכוש  
רכישת ביטוח נסיעות נתפסת על ידי מרביתנו כמטלה משמימה ולא מהנה במיוחד, אבל בתקופת הקורונה אולי זה יהיה הביטוח שיחזיר לכם את הכסף במקרה של בידוד לפני הטיסה או במקרה של מחלה חלילה ובסקי במיוחד קיים מקרה אחד בו אנחנו לרוב שמחים לרכוש את הביטוח ואפילו להתעכב על פרטיו. בעוד אנשים אשר טסים לסקי לעיתים קרובות כבר מכירים את החשיבות והצורך בביטוח נסיעות לחו"ל, מי שאינו מבקר לעיתים תכופות בחורף באירופה עלול שלא להיות מודע לחשיבות ברכישת ביטוח, ו"סידור" זה עלול לפרוח מראשו כך שהוא יטוס ללא כיסוי ביטוחי לסקי. להלן כמה טיפים שיסייעו לכם לרכוש את ביטוח הנסיעות לסקי המתאים לצרכיכם

לסיכום, בין אם אתם מתחילים או וותיקים בנסקו היא בחירה מושכלת אל האתר הבא שלכם, בחירה נבונה של התאריכים בשנה ורכישת ביטוח סקי (ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל גם כיסוי עבור ספורט חורף) – כל אלו הן פעולות שביכולתכם לעשות בקלות, ובכך לשפר משמעותית את הסיכוי שחופשת הסקי שלכם תהיה מוצלחת.
 

הוסף תגובה