עורך דין במודיעין

העיר מודיעין, אשר אוחדה בשנת 2003 עם המועצות המקומיות מכבים-רעות, שוכנת בין ערי המרכז ירושלים ותל אביב, חולשת על שטח בן 50 דונם אדמה, ומאכלסת קרוב ל- 100000 תושבים. במודיעין אוכלוסייה במעמד סוציואקונומי גבוה, שכונות לאנשי קבע וקצינים ומשפחותיהם, זוגות צעירים ומשפחות, אוכלוסייה דתית לאומית לצד אוכלוסייה חילונית. מטבע הדברים כל הללו דורשים רמת שירותים גבוהה שאינה נופלת מערי המרכז האחרות, הן בתחום החינוך, הן בתחום הבריאות והן בתחומי המסחר והשוק החופשי.

שירותי עורך דין

שירותי עריכת דין וייעוץ משפטי, בעיקר בתחומי המשפט האזרחי, נדרשים לכל אדם במהלך חייו הבוגרים. רבים מתושבי העיר והאזור מחפשים אחר עורך דין במודיעין, ומבקשים אחר משפטן מקומי, לייעוץ, ליווי, ניהול תביעות וסיוע בתחומים נוספים. תושבי מודיעין אינם מעוניינים להרחיק לתל אביב, לירושלים או למחוזות רחוקים יותר, ומחפשים את עיקר השירותים המקצועיים- קרוב לבית, לנוחות מרבית.

מהם תחומי העיסוק של המשפט האזרחי

בשונה מן הדין הפלילי, המתייחס להגנה משפטית מפני עבירות על החוק, המשפט האזרחי בוחן ומשרת את האזרחים בנושאים חוזיים וכספיים. חיפוש אחר עורך דין במודיעין בתחום האזרחי נעשה למגוון צרכים ומטרות:

דיני משפחה – כתיבה וניסוח של הסכמי ממון, הסכם בין ידועים בציבור, מתן ייפוי כוח מתמשך לבן משפחה, טיפול במקרי פרידה וגירושין: משמורת, רכוש ומזונות, ניסוח הסכמי גירושין וייצוג בבית המשפט לענייני משפחה/ברבנות על פי צורך, טיפול בצוואות, ירושות ומתנות במשפחה. 

דיני עבודה – ניסוח חוזי העסקה עבור ארגונים ומעסיקים, תביעות בנושאי פיצויי פיטורין, מיצוי זכויות תעסוקתיות, פגיעה בזכויות, תעסוקת נשים, הסכמים קיבוציים, עבודה בשבת, חובת הפקדה לפנסיה וזכויות סוציאליות.

דיני נזיקין – תביעות אזרחיות כספיות כנגד גופים שונים עקב פגיעה, תביעות חברות ביטוח, פיצויים בגין נזקים אשר נגרמו בין אדם לאדם, לשון הרע, רשלנות, מטרד, תאונות.

תביעות ביטוח לאומי – מיצוי זכויות פרט וזכויות רפואיות אל מול המוסד לביטוח לאומי.

גישור – פתרון והסדרת סכסוכים באמצעות שיח מגשר, משא ומתן והבנות משותפות, תוך הימנעות מתהליכים משפטיים סבוכים ועתירי בירוקרטיה.

לא כל עורך דין אשר מתמחה בדין האזרחי הוא גם עורך דין מגשר. ככלל, בכל מקום בו יש פוטנציאל לפתרון הסכסוך בדרכי הבנה ושלום, גם כאשר הצדדים רחוקים זה מזה בדעותיהם ורצונותיהם, מומלץ לנסות ולפתור את הסכסוך בהליך גישור. עורך דין מגשר מקצועי ידע להביא את שני הצדדים אל עמק השווה ולחסוך מהם עלויות כבדות, זמן ארוך ומעמסה רגשית מכבידה.

בחיפוש אחר עורך דין במודיעין, או עורך דין בכלל, חשוב לוודא כי מדובר במשפטן מנוסה, אשר מכיר את התחום המשפטי המדובר ומנוסה בו, להיפגש באופן אישי ולהיוועץ, לצורך התרשמת אישית ולהיכרות עם האופציות העומדות על הפרק.

הוסף תגובה