עורך דין לדיני משפחה

עורך דין לדיני משפחה

לגשר על חילוקי הדעות עם עורך דין לדיני משפחה

כאשר מדובר בחוזה משפטי מטבע הדברים זה על מחלוקת כלשהי ובין אנשים כמובן שיהיו חילוקי דעות רבים ביניהם, אך לא הגעתם למלחמה ואין לכם סבלנות כסף או מצב רוח להילחם, לכן חשוב יהיה לגשר בצורה נעימה על כל חילוקי הדעות שיעלו, וכאן לעורך הדין לדיני משפחה האיכותי משקל רב, כי למשל אם מדובר בגירושין בנושא המזונות בישראל החוק הדתי הוא הקובע וזה אומר שגם אם האישה לא זכאית למזונות על בעלה לשלם להן אותם, חילוקי הדעות בנושא זה לא יסתיימו כל עוד מדובר בכסף, וגם אם הזוג נישא בנישואים אזרחיים, האישה תהיה זכאית  על פי החוק או בתביעה משפטית לקבל מזונות בהתאם לרמה הכלכלית שהתרגלה אליה, בשנים האחרונות למשל זכות למזונות לאישה יכולה להיקבע על פי הכנסתה, ויתכן ובית המשפט יפסוק שהאישה לא תקבל מזונות במקרים מסוימים, אך גם במקרים אלו כאשר נוצרים חילוקי דעות חשוב למצוא את הגישור.

עורך דין דיני משפחה חשיבות רבה למגוון של נושאים

כל חוזה משפטי חייב את הלקוח כי בכל זאת מדובר בחוק שאסור לעבור עליו, ולכן לכל סעיף חשיבות רבה, ובייצוג של ענייני משפחה בעזרת עורך דין לדיני משפחה אם יהיה למשל סעיף חשוב שקשור לנושא מזונות הילדים, הוא יהיה בסופו של דבר נושא מחייב. לכן כל נושא גם הקטן ביותר הוא חשוב, זהו תחום שנערך גם על פי השתייכות ההורים מבחינה דתית ואזרחית. למשל אם לחשב את גובה המזונות יהיו דיונים בסוגיות של פרנסת ההורים וגודל הכנסתם, אופן המשמורת וכדומה. על פי ההלכה היהודית ועל פי בית הדין הרבני, ובתי המשפט דנים בכל המקרים לגופם. למעשה התביעות יכולות להיות שונות מאד ממה שקבע החוק. לכן הייצוג שלכם בכל מקרה נדרש לטיפול מקצועי.   

עו"ד דיני משפחה להגן על המשפחה

חשוב לזכור שמדובר בתחום רגיש ומורכב יותר, זהו תחום מאד מסועף ואין בו רק חלוקה של דירות או רכוש אלא גם מעורבים בזה המשפחה כולה, ילדים ואנשים. לכן חשוב יהיה להגן ולייצג בצורה הוגנת את כל הצדדים ולשקול את הזכויות של כל הצדדים, יש לכך השפעה גדולה על המציאות ועל איכות האווירה כולה.

הוסף תגובה