פארק פרחים בעולם

פארק פרחים בעולם

אחת הדרכים הכי טובות להתחבר לטבע, לשורשים ולאדמה גם במדינות אחרות בעולם היא להגיע לביקור בפארק פרחים מפואר וצבעוני. אז איפה נמצאים הפארקים הכי שווים ומה כדאי לדעת עליהם? הנה המדריך המלא

יותר ויותר אנשים מגלים כיום את היתרונות של בילוי בפארק פרחים בתור אטרקציה. למרות שבישראל הבילוי הזה פחות נפוץ, אנחנו כן משלבים בתרבות שלנו כמעט על בסיס שבועי את האפשרות של זר פרחים לחברים ומשפחה. על הרקע הזה, אפשר להבין את ההתלהבות מפארקי פרחים מפוארים שנמצאים ברחבי העולם – אז בואו נראה מה הם מציעים.

הנה למשל כמה אפשרויות טובות לבילוי בפארק פרחים בעולם לבד, עם בני זוג או עם הילדים, המשפחה והחברים:

1. פארק גני קוקנהוף בהולנד

במרחק של 40 דקות נסיעה לכיוון מערב מאמסטרדם נמצא אחד מגני הפרחים הכי מרשימים בעולם: גני קוקנהוף. הולנד ממילא מזוהה עם פרחים צבעוניים וטריים כמעט לכל אורך השנה, אבל הפארק הזה מציב רף גבוה וחדש מבחינת איכות, מגוון, יופי וגודל.

בפארק ההולנדי יש למשל מעל 7 מיליון פקעות של נרקיסים וצבעונים שפורחים בבת אחת. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהפארק פתוח רק בין מרץ למאי אז תכננו את הטיול בהתאם.

2. מינאו בגרמניה

כאן אמנם לא מדובר על פארק פרחים קלאסי, אבל כן על אי שלם שמתמלא בפרחים מיוחדים מדי שנה. האי נמצא בחלק הדרומי של גרמניה ואפשר להגיע אליו ספיישל או בטיול כוכב. אחרי שמגיעים גם מבינים כיצד הוא הפך לאחת האטרקציות המתוירות באזור, כי בכל אחת מעונות השנה הוא פשוט פורח במלוא תפארתו.

חוץ מאשר פרחים ופסלי פרחים ענקיים, יש באי שפע של אטרקציות לכל הגילאים. אם אתם מחפשים מה לעשות ורוצים לחזור הביתה עם יותר מאשר זר פרחים בתור מזכרת, זו תהיה הכתובת.

3. גן הפרחים בדובאי

אף רשימת אטרקציות ופעילויות לא שלמה בשנים האחרונות בלי להזכיר את גן הפרחים בדובאי. זה לדעת רבים הגן הכי מרשים בעולם, דווקא בגלל העובדה שהוא נמצא באמצע המדבר ובאזור שלא ממש מזוהה עם תנאי אקלים אופטימאליים.

פארק הפרחים בדובאי

גן הפרחים הגדול שנמצא בדובאי מציע חוויה יוצאת מגדר הרגיל של ריחות, צבעים, פסלים ודמויות. חוץ מאשר דמויות אהובות מסרטי דיסני ומטוס עשוי פרחים מגודל אמיתי, יש במרחק הליכה גן פרפרים שישאיר אתכם עם טעם של עוד.

אגב, שווה להזכיר שגן הפרחים בדובאי זכה לשני שיאי גינס: הוא גם הגן האנכי הכי גדול בעולם וגם יש בו מעל 50 מיליון פרחים ועוד 250 מיליון צמחים. בתור חובבי פרחים, טבע וצמחים, אי אפשר לבקש יותר מזה.

הוסף תגובה