תיקון מפתחות לרכב

תיקון מפתחות לרכב

מנעולן יכול להציע שירותים שונים לבעלי רכבים ובהם תיקון של השלט או המנעול. בנוסף, אפשר להתייעץ עם מנעולן לגבי תיקון השלט של מערכת האזעקה או תיקון כרטיס הנעה ייעודי

שירות תיקונים למפתחות של הרכב ניתן על ידי מנעולן מוסמך שעובד באישור ורישיון של משטרת ישראל. למנעולן כזה כדאי לפנות אם המפתח נשבר בתוך המנעול, לא מסתובב בתוך הסוויצ' או הולך לאיבוד. בכל אחד מהמקרים האלה, המטרה היא ליצור קשר עם מנעולן אמין שיכול להגיע מהר ולפתור את הבעיה.

בנוסף, התייעצות עם מנעולן מקצועי יכולה להיות רלוונטית גם במקרים שבהם רוצים לתקן את המפתחות של הרכב למרות שהם עדיין פועלים. זה למשל שירות שמתאים למקרים שבהם המפתח עושה בעיות וקשה להוציא ולהכניס אותו בחזרה, או אם רוצים לתקן את השלט ולהחליף סוללות. בגלל החשיבות של הרכב והשפעתו על איכות החיים שלנו, גם השירות של תיקון מפתחות חייב להיות מקצועי ויסודי.

מהן התקלות הנפוצות ואיך מתקנים אותן?

חשוב להבחין בין שירותי מנעולן המבוצעים עבור מערכת האזעקה, השלט או המפתח בלבד. הנה למשל כמה שירותי תיקונים שמתייחסים רק למאפיינים של המפתח עצמו:

  • מפתח שבור – אם המפתח נשבר בתוך המנעול וחלק ממנו נשאר בפנים בלי שיהיה אפשר להוציא אותו, חייבים להתייעץ עם מנעולן מוסמך. המנעולן יכול להגיע עם ציוד ייעודי לשליפת המפתח ולהמליץ האם להחליף את המנעול כולו או רק לשכפל מפתח חדש.
  • מפתח עקום – כל מפתח עקום, מעוות או שחוק משפיע לרעה על התפקוד ומקשה לתפעל את הרכב. גם אם המפתח שלם אבל פגום, צריך לתקן אותו בצורה מקצועית. במקרים חריגים יכול להיות שלא תהיה אפשרות לתקן את המפתח אלא רק לשכפל אותו, לכן צריך לוודא שזה מתבצע בצורה מקצועית.
  • קריאת קוד – יש מקרים שבהם בעלי רכבים פרטיים פונים למנעולן בגלל שהמפתח לא מתאים לקריאת הקוד שמיוחסת אליו. זה עלול לקרות בגלל תקלה במערכת האבטחה והאעזקה, או על רקע שירותי מנעולנות לא מספיק מקצועיים שאותם קיבלנו בעבר. כדי למנוע את זה, חשוב בכל מקרה של תיקון גוף המפתח לוודא שהוא אינו משבש את קריאת הקוד המיוחס לו – במידה ואכן קיים קוד כזה.

הבדלים בין תיקון מפתחות לרכב לבין תיקון שלט או כרטיס הנעה

התייעצות עם מנעולן יכולה לעזור לתקן את שלט המפתח או את כרטיס ההנעה. ההבדל הוא שהתיקון של השלט מתבצע כאשר הוא לא מגיב או צריך להחליף סוללות, בעוד תיקון של כרטיס הנעה צריך להתבצע בהתאם להנחיות היצרן לגבי מערכת החשמל.

לסיכום, תיקון מפתחות לרכב הוא שירות שניתן על ידי מנעולן מוסמך. בגלל המקצועיות של המנעולן, אפשר לבצע את התיקון מהר וביעילות גם בהתראה קצרה.

הוסף תגובה