פוטנציאל – כיצד תדע מה הפוטנציאל האישי שלך?

פוטנציאל – כיצד תדע מה הפוטנציאל האישי שלך?

הפוטנציאל של האדם, הוא האפשרויות והיכולות שיש לו להשיג את המטרות שלו. ולפעמים האדם לא מודע ליכולות שלו להשיג את המטרות שלו, או שהוא מודע להן רק בצורה חלקית בלבד. והמצב הטוב ביותר הוא, שהאדם יהיה מודע לפוטנציאל שלו, ושיוכל לבחור לממש אותו כרצונו, כדי להשיג את המטרות שלו טוב יותר. והשאלה היא, איך יכול האדם לזהות את הפוטנציאל העצמי שלו?

והתשובה היא, כי הדרך הטובה ביותר עבור האדם לזהות את הפוטנציאל של עצמו, היא על ידי זה שהוא מממש את הפוטנציאל האישי שלו שכבר ידוע לו. כי כל אדם יש אצלו איזה יכולת כלשהי שהוא עדיין לא משתמש בה. ועל האדם לממש את כל הפוטנציאל שלו שכבר ידוע לו, ולראות שהוא משתמש בכל היכולות שלו כדי להשיג את המטרות שלו.

 

וכאשר האדם משתמש בכל היכולות שלו כדי להשיג את המטרות שלו, על ידי זה הוא פתאום מגלה שיש לו עוד יכולות נוספות, שהוא לא ידע עליהן קודם לכן. וכן הלאה. ככל שהאדם מממש יותר את הפוטנציאל האישי שלו שכבר ידוע לו, הרי שהדבר הזה גורם לכך, שהוא בכל פעם יגלה את הפוטנציאל האישי הנוסף שיש לו.

ומי שרוצה לדעת כמה רחוק הוא יכול להגיע, לשם כך עליו ללכת ולהתקדם את המרחק שאותו הוא כן יודע שהוא יכול ללכת. וכדי לגלות את הפוטנציאל האישי של האדם, לשם כך עליו לממש את הפוטנציאל האישי שלו, שכן ידוע לו עליו.

והדרך הטובה ביותר לדעת מה יש מאחורי הגבול, היא להתקרב עד לגבול ולבדוק מה יש מאחוריו. ואכן יתכן, שמאחורי הגבול אין עוד להיכן להתקדם. אך הדרך הטובה ביותר עבור אדם, לדעת באמת מה הפוטנציאל שלו, היא על ידי זה שהוא מממש את הפוטנציאל האישי של עצמו, שכן ידוע לו עליו.

ובפועל, על האדם לנסות לחשוב, איפה ישנם דברים שבאפשרותו כן לעשות ולהשיג אותם. ועל האדם לנסות לעשות את מה שהוא כן יודע שהוא יכול לעשות. ועל ידי זה שהאדם מתקדם אל הגבול של מה שהוא יכול לעשות, ומממש את הפוטנציאל שלו, על ידי זה האדם מבין טוב יותר מה עוד הוא יכול לעשות.

לסיכום: כדי לגלות את הפוטנציאל האישי, לשם כך יש לנסות לממש את הפוטנציאל הקיים.

ראה גם:

* פוטנציאל. מהו הפוטנציאל האישי שלך ?.

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על אמת , מטרות , יכולת , אפשרויות ועוד …

מאת להצליח בכח המחשבה

הוסף תגובה