פיתוח ובניית אתרים דינמיים באינטרנט

התפתחות האינטרנט בשנים האחרונות הובילה הרבה חברות ובעלי עסק לקדם את העסק שלהם צעד אחד קדימה ולפנות לחברה לבניית אתרים על מנת ולהקים אתר אינטרנט אשר יגביר את מחזור ההכנסות הכספיות שלהם. בניית אתר אינטרנט מאפשרת חשיפה רבה יותר מאשר עסק מקוון, כמות האנשים הגולשים ברשת מדי יום המתעניינים בנושאים השונים שיש לרשת האינטרנט להציע להם היא ענקית.

כיצד מתחילים?
אפיון אתר – במידה והחלטתם לפנות לחברה לבניית אתרים לאחר חיפוש במנועי החיפוש אחר חברה העומדת בדרישות שלכם, עם תיק עבודות מקצועי ומחיר העומד בתקציב שלכם כמובן, נפגשים לפגישת  ייעוץ, הפגישה יכולה להיות או בטלפון או פגישה פרונטלית, במהלך הפגישה יבואו לידי דיון דרישות הלקוח ומה הוא מצפה מאתר האינטרנט, החברה תספק את שלבי תהליך העבודה כולל פרק זמן עד השלמת כל שלב.

עיצוב – בשלב זה החברה לבניית אתרים תספק סקיצה ראשונית של העיצוב הויזואלי לאתר האינטרנט כפי שהוא ייראה בסוף הפרוייקט, על עיצוב האתר להיות מותאם אישית לאופי האתר, אם מדובר על אתר תדמיתי, העיצוב יכלול מצגות תמונות בתנועה למשל.

 

הטמעת העיצוב, קידוד והוספת תוכן – בשלב זה העיצוב כבר מוכן ואחרי אישור של בעל האתר המעיד שביעות רצון, עכשיו צוות התכנות מטמיע את העיצוב בקוד תוך שימוש בשפות תכנות, טכנולוגיות מתקדמות ועמידה בסטנדרטים של W3C המעידים על מקצועיות החברה.
אנשי התוכן מכניסים למקומות הנחוצים את תכני האתר.

ביצוע בדיקות QA מקיפות – לפני השקת אתר האינטרנט לאוויר, יש לבצע בדיקות מקיפות על כל אלמנט באתר מול כמות מסויימת של אנשים, במידה ויימצאו שגיאות, הן ייפתרו במיידית עד להשקת האתר.

השקת האתר לאוויר – האתר עבר סדרת בדיקות מקיפות המעידות על תקינותו, כעת ניתן לעלות את האתר לאוויר, לצורך כך, האתר בתוצרו הסופי מועלה לשרת אחסון הניתן דרך שירותי חברות אירוח ואחסון שונות המצויות ברשת לאחר חיפוש מהיר, אחסון האתר מאפשר גיבוי כל הקבצים של האתר למקרה והאתר נפל או קרס, ניתן לשחזרו למצב הקודם בקלות רבה. כעת שהאתר מאוחסן על גבי שרת הוא פתוח לתזרים תנועה רחב של גולשים.

קידום אתר האינטרנט ומתן אופטימיזציה – כעת אתר האינטרנט נמצא במנועי החיפוש, יש תזרים גולשים ופניות מלקוחות, לא נשכח כי בסופו של דבר אתר מצליח צריך להגיע לקהל יעד מירבי ביותר, בכדי להגיע לקהל יעד רחב זה יש צורך בקידום האתר, קידום נעשה על ידי אופטימיזציית תכנים איכותית, שימוש נכון במילות מפתח, החלפת קישורים עם עסקים בעלי מכנה משותף ושלל פרמטרים אשר גוגל הגדירו באלגוריתם הדירוג במנועי החיפוש.
קידום אתרים נכון ומקצועי מאפשר עמידה בguidelines אותם הגדירה חברת גוגל ומקנה דירוג בתוצאות החיפוש המוביל לחשיפה לקהל יעד רב יותר.

כמו-כן, רוב החברות לבניית אתרים משלבות מערכות ניהול תוכן באתר המאפשרות לבעל האתר שליטה מלאה על תוכן האתר, העלאה והורדה של קבצים באמצעות שימוש בתוכנת FTP, פתיחת כתובות דואר אלקטרוני ואדמיניסטרטיביות כוללת.

כלים לעבודה
על מנת וליצור אתר אינטרנט מקצועי, דינמי וייחודי התואם את צרכי הלקוח יש לעבוד עם הכלים הנכונים;

  • תוכנות עיצוב כגון;Photoshop, Flash, Javascript, CSS, J query, Adobe Illustrator ורבות אחרות
  • שפות תכנות; HTML, PHP, ASP, C, SQL, XML

הוסף תגובה