פרסום באנטרנט ברוסית

מטרתו  של כל עסק בעולם, הוא להשיג כמה שיותר קליינטים. אך ישנם לפעמים קהל יעד מסוים שיש קושי בדרכי ההגעה אליהם. בישראל כיום, ישנם מעל מליון גולשי אינטרנט דוברי רוסית אשר גולשים מידי יום באינטרנט. כאשר לפחות 20 אחוזים מהם לקוחות בעלי פוטנציאל לעסק שלך. והשאלה שנשאלת מעצמה היא איך להביא את אותם לקוחות פוטנציאלים דוברי הרוסית לעסק שלך? אם נרצה לדעת מה הדרך הקלה ביותר להגיע לקהל היעד הרוסי אנו נהיה חייבים להכיר את אופן ההתנהגות של קהל דוברי הרוסית בארץ. אנחנו מתמקדים בעיקר בקהל דוברי רוסית אשר עבר את גיל ה30 מתןך הנחה פשוטה שרוסים בגילאים יותר צעירים שגרים בארץ הינם דוברי עברית ולכן פרסום ברוסית פחות רלוונטי עבורם. חשוב קודם לפני שמתחילים להבין את מהות המוצר שאנחנו מעוניינים למכור, מה הפוטנציאל במוצר שאנו רוצים לשווק ובאיזו מאפשרויות  הפרסום והשיווק  באינטרנט התוצאה תיהיה היעילה ביותר.

ישנם כמה אפשרויות לפרסום ברוסית באינטרנט, אך נביא בפניכם את שתי האפשרויות שהכי הוכיחו את עצמם:

פרסום בינדאקס – מנוע חיפוש ברוסית:

מנע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר ברוסיה, הפלטפורמה הקיימת בגוגל קיימת גם ביאנדקס. ניתן להגיע לקהל יעד מאוד רחב בעזרת יאנדקס

פרסום בגוגל בשפה הרוסית:

מטבע הדברים, מכיוון שאנו נמצאים בישראל העסקים בארץ פועלים בשפה העברית, אולם עם כל זאת ישנה תופעה מעניינת של מספר חיפושים גדול בשפה הרוסית של שירותים ומוצרים הקיימים במדינה. מסתבר שרוב החיפושים ברוסית מתבצעים על ידי קהל מבוגר יותר – בני 30 פלוס אשר מבצעים יותר קניות באינטרנט מאשר בני הנוער שיחסית פחות קונים באינטרנט ולכן כח הקנייה של המבוגרים באינטרנט רב יותר. כאשר אדם מחפש ברוסית בגוגל הוא רואה בתוצאות החיפוש את החברות שנותנות שירות ברוסית ומדברת בשפתם. ? אנחנו עושים פרסום ממוקד, מבצעים סינון יסודי, כדי להגיע לקהל היעד לפי גיל, מין, מקום מגורים, תחומי עניין ועוד. בנוסף אפשר לפרסם דרך גוגל באתרים רלוונטיים.

פרסום בפייסבוק בשפה הרוסית

פעם הסתפקתם האם לפרסם בפייסבוק זה דבר נצרך? התשובה החד משמעית לשאלה זו הינה – כן! הרבה מאוד עסקים קטנים כגדולים משתמשים ומפרסמים בעזרת פייסבוק מכיוון שזהו כלי אפקטיבי ופרסומי מאוד. היתרון הבולט שקיים בפייסבוק הינו האפשרות להגיע לקהל יעד מסוים מאוד לפי תחומי ענין, שפות, מקום מגורים, ארץ מוצא ועוד דבר שנותן פרסום חעיל יותר למפרסמים החפצים להגיע בדווקא  לקהל יעד דובר רוסית.

הוסף תגובה