פתרונות לכל מפגע במערכות הביוב 24/7 ולאורך כל ימות השנה באמצעות הביובית

פתרונות לכל מפגע במערכות הביוב 24/7 ולאורך כל ימות השנה באמצעות הביובית

במקרים שבהם יש סתימה בצינור מרכזי בעיר, נוצר כתם שמן על הכביש או שמי הביוב מציפים את הרחובות, רק ביובית יכולה לפתור את הבעיה ויכולה לשאוב כמויות גדולות של נוזלים ממקומות שהם הצטברו בהם כדי למנוע הצפה של אזורי מחיה. כך למשל, אם יש הצפה של מי ביוב, או שנוצר בור שמן במקום מרכזי, ביובית תוכל לשאוב את הנוזלים באמצעות צינור מיוחד. בנוסף, ביובית יכולה גם לפרק סתימות בצינורות שונים בזכות הסנקת מים. כשמחדירים את צינור ההסנקה של הביובית לתוך צינור סתום, המים מפרקים את מקור הסתימה, מה שמאפשר למי הביוב להמשיך לזרום בלי בעיות ובלי סתימות. ולכן, על מנת לשמור על ניקיון, אסתטיקה ובריאות התושבים, הזמינו ביובית בכל פעם שצצה בעיה בצנרת העירונית.

לפיכך, אם יש לכם מפגע במערכת הביוב ישנן מספר פתרונות אפשריים לפתיחת סתימות באופן עצמאי: ראשית, מים רותחים – סתימות קלות ניתן לפתוח פעמים רבות על ידי שפיכה של מים רותחים בפתח חור הניקוז. הזרמת מים רותחים יכולה להמיס את מקור הבעיה ולשחרר את הסתימה.

האפשרות השנייה זה באמצעות הזרמת חומרים אחרים בפתח הניקוז- במידה ומים רותחים לבדם לא מספיקים, ניתן להזרים חומרים כימיים שונים. ולבסוף, האפשרות השלישית זה באמצעות פומפה או צינור נחש – לעיתים שימוש בפומפה או השחלת צינור, קפיץ דמוי נחש יכולים לפתוח את הסתימה.

לאחר שניסיתם ואף אחד מהשלבים הללו לא עוזר לשחרר את הסתימה אנו ממליצים לכם להזמין מומחים אשר ימצאו את הטיפול הנכון והמקצועי ביותר עבור הסתימה המדוברת. לכן, בפעם הבאה שתהיה לכם סתימה קשה- שירותי ביובית יעניקו לחץ גבוה מאוד התלוי לרוב במרחק הסתימה. כמו כן, מספקת הביובית גם סילוק של שורשים בביוב, סתימות חוזרות ונשנות ותקלות הדורשות אתכם לזמן אינסטלטור לעיתים קרובות. אז איך ניתן להפסיק את זה? אם יש לכם בעיה בצנרת ביוב, אל תתמודדו עם זה לבד, בשביל זה יש לכם לא מעט שירותי ביובית שיענו על המבוקש וישיבו לכם את איכות החיים שנלקחה נוכח הריחות וכל השאר. כפי שאמרנו, הרעיון הינו שטיפת הלכלוך בצינור הביוב וחזרה לשגרה ללא ריחות, ללא שברים בבית ובעיקר באמצעות ציוד שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

הוסף תגובה