ציוד פוקר והשפעתו על המשחק הביתי

משחק הפוקר התפתח במזרח ארצות הברית לפני יותר ממאה שנים והפך במהלך השנים למשחק פופולארי ונפוץ מאוד ואף הפך למשחק המוביל מתוך מגוון משחקי הקזינו הקיימים. אומנם משחק הפוקר הוא פשוט אך על מנת להפוך לשחקן ברמה גבוהה יש להתאמן לאורך שנים.

משחק הפוקר מצריך מהשחקנים את היכולת לשמור על "פוקר פייס" כלומר פנים נטולות רגש או הבעה לחלוטין על מנת למנוע הסגרת הקלפים ולאפשר ביצוע מניפולציה על השחקנים היריבים. משחק הפוקר אינו בנוי על מזל בלבד, על מנת להצליח יש צורך בחשיבה ובניית אסטרטגיה כאשר מעל הכל משחק הפוקר הוא משחק פסיכולוגי מול היריבים.

ציוד פוקר משפר את המשחק והופך אותו למקצועי, רציני ומהנה יותר עבור השחקנים אשר מרגישים מקצועניים בתחום. בנוסף, ציוד פוקר מקצועי מקל על השחקנים באופן משמעותי ומאפשר משחק נוח ופשוט יותר. למשל – מזוודה שנועדה לאחסון הז'יטונים ניידת ממקום למקום.

יתרה מכך – מזוודת פוקר שומרת על הגינות המשחק כי באמצעותה ניתן לעקוב אחר הז'יטונים שיוצאים ממנה ולהעריך את התקציב הכולל בשולחן הספציפי במהלך המשחק. ציוד פוקר מקצועי כולל: ז'יטונים, ספרי פוקר,שולחן פוקר, מערבב קלפים, מפת פוקר, מזוודת פוקר, קלפים מקצועיים ועוד.
בשנים האחרונות, קיימת האפשרות לשחק פוקר באופן אנונימי ברשת האינטרנט מול אנשים מרחבי העולם הן באופן חובבני והן באופן מקצועי לדוגמא, פלטפורמה נפוצה היום למשחק חובבני ללא תשלום זה האפליקציה בפייסבוק של הפוקר, זה מקום טוב ללמוד הסתברויות ודרכי פעולה במצבים שונים בכדי לבצע את המהלכים אללו בשולחן המשחק במציאות. 

הוסף תגובה