ציורי אוירה – ציור שמן לעיצוב הבית

ציורי אוירה לכל מטרה

במאמר שלפניכם נסביר מהם ציורי אוירה ומדוע הם שונים מבחירת ציורים סטנדרטיים. ציורי אוירה הם ציורים המבקשים לייצר מציאות מסוימת בחלל החדר. ציורי אווירה צריכים להשתלב עם שאר מאפייני החלל והריהוט שבו כדי להגיע לאפקט האווירה הנדרש. לכן, ציור האווירה אינו עומד בפני עצמו בעת בחירתו, במיוחד כאשר בוחרים כמה ציורי אווירה, אלא יש לשכלל את כל הפרמטרים שנמצאים בחלל על מנת ליצור את ההרמוניה המושלמת שלאחר מעשה תשרה את האווירה אליה ערג המעצב.

כך, למשל משרד אדריכלות ידרוש ציורים אמורפיים או בעלי אלמנטים הנדסיים על מנת להשרות תחושה של מקצועיות או יצירתיות ללא גבולות. לחילופין, משרד עו"ד יבקש להשרות תחושה של הצלחה ושגשוג שניתן להשיג באמצעות יצירות אבסטרקטיות מסיביות. ציורי אוירה מאפשרים לכם להטביע אווירה בחדר מעצם הצבתם על גבי הקירות ולהוסיף נופך עשיר וייחודי לחלל.

 

התאמת ציורי אווירה

ההתאמה מתבצעת בהתייחס לאווירה אליה כיוונתם. יש להתחשב בכל המאפיינים הקיימים בחדר כולל הריהוט והתאורה. יש להתייחס לנושא היצירות, גודלן, הטכניקה בה הן צוירו, המסגרת שלהן והאינטראקציה שלהן אחת עם השנייה. יש לזכור שבבחירת מספר ציורים השלם צריך להיות גדול מסך חלקיו ולכן על הציורים להשתלב ולמנף אחד את השני על מנת למקסם את תחושת האווירה הרצויה. ההתאמה היא אינדיבידואלית עבור כל לקוח, בהתאם לאופי ולסגנון הרצוי ולכן מומלץ לשוחח עם מעצב פנים בטרם תגבשו בחירה עצמאית. בתחום ציורי האווירה, הבחירה ידועה כמאתגרת ולכן ייעוץ ממעצב פנים חוסך לכם התלבטויות והתחבטויות רבות ומאפשר לכם למצוא את יצירות המתאימות ביותר עבור הבית שלכם.

 

התאמת ציורי אוירה באמצעות מעצב פנים מטעם art2rent?

מכיוון שזוהי בחירה מורכבת, שאינה בדומה לבחירת ציור פשוט ודומם, אין תחליף למעצב פנים מקצועי לבחירת הציור עבורכם. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח תמונה של הבית או המשרד בו יוצבו היצירות והחדר הספציפי בו היצירות תוצבנה. התמונות יועברו למעצב אשר יתחיל לשקול דגמים שונים של ציורי אוירה כדי למצוא את שילוב מנצח של יצירות שימקסם את תחושת האווירה בה אתם מעוניינים.

 

במה כרוך שירות עיצוב הפנים?

השירות כרוך בתשלום סמלי למעצב ועלויות ההובלה של ציורי האווירה עד הבית או המשרד. במידה ותחליטולשכור חמש יצירות או במידה ותחליטו לרכוש יצירה, תזכו לפטור מלא מכל התשלומים למעט התשלום על ההשכרה או הרכישה.

למידע נוסף לחצו ציורי אוירה 

הוסף תגובה