צילום אומנותי בשילוב עיבוד דיגיטלי – צילום חלומות

לרכב על גבו של חד קרן, להסתובב עירומים במדבר צחיח, לעוף כמו ציפור, לטפס על קיר של גורד שחקים וכל מה שהדמיון שלכם יכול לייצר (וגם שלנו).
חלמתם פעם שעשיתם משהו מיוחד, מפחיד, מרגש והצטערתם שזה לא היה אפשרי להנציח את זה בצילום? יש לכם פנטזיה להיות מישהו שאתם לא ו… לצלם את זה?
עכשיו זה אפשרי!!!
ספרו לנו מה הדבר המטורף שאתם רוצים לעשות ולא יכולים, מי הייתם רוצים להיות, איך נראה המקום המדהים שביקרתם בו בחלום שחלמתם אתמול בלילה ושכחתם להצטייד במצלמה. אנחנו מתחייבים לדאוג לשאר.
אתגרו אותנו, הפתיעו אותנו, רגשו אותנו. אנחנו נצלם אתכם, ונבנה עבורכם את התמונה שמעולם לא צולמה כל כך מושלם, עד שאתם בעצמכם תאמינו שזה באמת קרה במציאות.

השילוב המנצח של צילום מקצועי, תוכנות עיבוד תמונה מתקדמות ביותר וכישורים פנומנאליים בשילוב כל אלו, מאפשרים לנו לייצר עבורכם תמונות מנצחות באיכות חסרת תקדים. החלק היפה בכל זה, הוא שאתם הכוכבים במרכזה של היצירה המופלאה הזו. המפגש האולטימטיבי של צילום ואומנות.

 

כמה מילים על צילום אנשים
צילום מוצלח הוא לאו דווקא צילום שבו הצלחנו לתעד את היופי החיצוני, אלא את זה הפנימי. לא משנה אם מדובר בנשים, גברים, ילדים, תינוקות, אנשים בגיל הזהב. בכל עבודת צילום אנו משקיעים מקצועיות וסבלנות על מנת להתחבר ולזהות את האדם שבתוך הגוף, כך שהתוצאה תהיה השילוב בין השניים. מצד שני המטרה היא שתרגישו משוחררים, רגועים ונינוחים עד שכמעט תתעלמו מנוכחות המצלמה ופשוט תהיו שם, בתוך החוויה המיוחדת שלכם, תהיו אתם.

אחד מיתרונותיו העיקריים של צילום סטודיו הנו שניתן למעשה לקבל בדיוק מה שרוצים מהצילום. בדיוק מאותה סיבה חשוב לבחור סטודיו לצילום שמתמחה בסוג זה של צילום ובצלם אשר מוכשר מספיק לספק את התוצאה אליה המצולם שואף.
בצילום סטודיו הכל נתון לשליטה של הצלם: התאורה, התפאורה, הרקעים וכן העיבוד הדיגיטלי, אשר נותן את התוצאה הסופית. על-כן, צילום סטודיומקצועי שנבחר בתבונה הנה הדרך הטובה ביותר לקבל תמונות בעלות איכות גבוהה במיוחד.

לצפייה בדוגמאות של "צילום חלומות":

http://big-shot.co.il/gallery.php?Album_id=8

 

הוסף תגובה