צילום אירועים – בר / בת מצווה. טיפים

צילום אירועים – בר / בת מצווה

צילום בר / בת מצווה זהו תחום נפרד ומיוחד בענף הגדול של צילום אירועים.

למה מיוחד? כי מדובר בילדים. למרות שחלק מאותם ילדים יכולים ללמד אותנו מה לעשות ומה לא, עדיין, חלק ניכר מחבילת צילום האירוע של הילדים הוא צילום בוק בת מצווה או בוק בר מצווה. זהו יום מיוחד עבור כלת / חתן האירוע. יום חשוב ומרגש כמו יום צילומים עבור חתן וכלה. לכן מוטלת על ההורים אחריות רבה לבחור מי ילווה את הבת או הבן שלהם באותו יום הצילומים וכמובן ביום האירוע עצמו.

ההורים חייבים להתרשם מהצלם ומיכולתו לתקשר עם הילדים. אם אותו צלם אירועים מתעניין בחייו של הילד, תחביביו ובכלל – תשאול חווית האירוע המושלם מפי הילד / בעל השמחה כך צילום האירוע יהיה איכותי יותר כי צלם בונה ומתכנן אווירה ביום הצילומים, בוחר אתרי צילום ובגדים להצטלם בהם בעזרת החלטות בעלי השמחה.

צילום אירועים – לשלם בלב שלם

גם המחיר נותן חלק מהאינדיקציה לאיכות ומקצועיות של אותה חברת צילום אירועים. המחירים בשוק נעים בין 1000 ל-2500 ש"ח לצילום בוק בת מצווה או לצילום בוק בר מצווה. שזה מהווה חלק משמעותי מכל החבילה.זה תלוי במספר מקומות (לוקיישנים) לצילומים, מספר שעות צילום, איכות הדפסת הבוק עצמו, כמות דפים בבוק, האם זה בוק – אלבום דיגיטאלי או רגיל עם תמונות מודבקות. בסופו של דבר המחיר הוא השתקפות של השקעה של אותו צלם אירועים וצוות הצילום שלו. כך גם אפשר להתייחס לצילום קליפ בת מצווה או קליפ בר מצווה. המחירים עבור צילום קליפים יכולים לנוע בין 1500לבין 5000 ש"ח. צילום אירוע עצמו יכול להגיע עד 2000-2500 ש"ח ללא עריכת סרט וללא הדפסת תמונות.

כמו תמיד, לרוב זה מאוד תלוי בהשקעת הצלם וצוות שלו. אל תתפתו במחיר כאשר תמורתו יבוא צלם סטילס שיצלם גם וידאו. זה יבוא על ידי ביטוי באיכות וכמובן גם בכמות. הדפסת תמונות רגילות והגדלות מהווה חלק יחסית קטן מבחינה כספית, אפילו זניח.

הורים יקרים ובני/ות מצוות, מקווה שהמאמר הזה קצת הבהיר לכם את הנושא! איך יראה אירוע שלכם בעוד מספר שנים בעזרת צילום אירועים איכותי, לשיקולכם!

הוסף תגובה