צילום הריון – בשביל מי ?

הגעת לשבוע 19-20 והבטן שלך עגלגלה ויפה זהו הריון ראשון עבורך ואת רוצה להנציח את הרגעים היפים האלו בצורה הכי טובה שאפשר בשביל זה יש צילום הריון שמאפשר לך להנציח רגעים נפלאים לעד.

מהו צילום הריון

צילום הריון הוא תחום נוסף בענף הצילום שמתמקד בצילום הבטן בשלבים מאוחרים של ההריון. בשנים האחרונות נשים רבות רוצות להנציח את תהליך ההריון ואת השינוי שעובר על גופן ומצילום חובבני של הבטן על ידי הבעלים קם תחום צילום הריון המאפשר להריונית לפגוש צלם או צלמת הריון מקצועית ולהנציח את הבטן באלבום הריון ובתמונות איכותיות ומקצועיות.

למי טוב צילום הריון

צילום הריון טוב לנשים בכל הגילאים ששבוע הריון שלהם הוא בן 19 ל-21 כך שהבטן עצמה נמצאת במצב נפלא האישה מצד אחד עברה את  כל הקשיים של החודשים הראשונים של ההריון ונמצאת לפני סוף ההריון המייגע. המצב הוא אידיאלי לעשות צילומי הריון ולכן כדאי לעשות את זה בשבועות האלו. אם את אוהבת את גופך ואוהבת את ההריון צילום הריון מתאים גם לך בתנאי שתרגישי נוח לשתף את הסובבים באינטימיות שלך

לסיכום : צילום הריון אמור לתת לך מזכרת לעולמים ולכן חשוב שתבואי מוכנה פיזית ונפשית כדאי שתתאמי מראש סיור בסטודיו או הכרת הצלם או הצלמת בכדי שהתהליך והחוויה יהיו כמה שיותר נעימים עבורך. תבחרי מקום שנוח לך איתו איפור ובגדים שאת מרגישה איתם הכי טבעית בעולם. השמעי להוראת הצלמת בכדי שהתמונות יצאו ממוקדות ומוצלחות והכי חשוב – תהני זה כל מהות החויה.

בגמר העבודה תוכלי לשתף את משפחתך או חברייך בצילומי ההריון כל מה שעלייך לעשות הוא להיכנס לאתר העלאת קבצים להעלות את הקובץ ולשלוח קישור לחברייך שייהנו. את יכולה גם לשתף בפייסבוק.

הוסף תגובה