צילום סטילס לאירועים איך למה וכמה?

צילום סטילס לאירועים – שנים רבות אין תחליף לצילום סטילס לאירועים, צלמי וידאו וצלמים בסגנונות נוספים לא מהווים תחליף לצלמי הסטילס השולטים היום בשוק האירועים.

ראשית נתחיל במה הוא "צילום סטילס" רובנו שמענו את המונח אך חלקנו לא ממש מבינים אותו עד היום, צילום סטילס פרושו צילום תמונות "קפואות" התמונות שבסופו של דבר יוצאות באלבום החתונה או האירוע.
צילום סטילס הינו אחד ממקצועות הצילום והצלם הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על איכות התמונות כמו גם ציוד הצילום ולעיתים אף יותר.
במשוואה ינשם גורמים כמו : איכות ציוד הצילום, איכותו ומקצועיותו של הצלם, מקצועיות עורך האלבום ועוד פרמטרים נוספים אך פחות חשובים.

צלם אירועים הינו אדם שמתמחה בעבודתו לרשותו ציוד מתקדם, ניסיון עשיר וקבלות מתאימות על כך שהוא באמת צלם סטילס מתמחה.
לגבי המחירים – אם יש צלם עם קבלות שדורש יותר מצלם שזה עתה סיים קורס צילום, עדיף להשקיע במקצוען מכיוון שמן הסתם הפרמטרים שהזכרנו קודם בהחלט עשויים להשפיע על איכות האלבום.

אז איך בוחרים צלם סטילס לאירוע?
ראשית חשוב לראות דוגמאות שעשה בעבר, להתרשם מעבודתו מאיכות התמונות ואיכות האלבומים שיש לרשותו.
צריך לקבל כיוון לגבי עיצוב האלבום – צבעים וכד' וכבר אז להודיע לו מה אנחנו רוצים.
חשוב לבדוק מה המחיר כולל, כמה תמונות, האם יש עריכה על התמונות (דבר חשוב מאוד) עריכת התמונות נותנת תוצאה מרשימה בהרבה מתמונות שזה עתה יצאו מהמצלמה של צלם אירועים.

אחרי שראינו שהצלם מתאים לאירוע, אפשר לדבר על המחיר, לסגור את כל הפינות הקטנות.
לרוב צלמי סטילס יכולים לקשר אתכם לצלמי וידאו לאירוע, גם שם חושב לבצע קודם את בדיקות האיכות וכאן העריכה היא מאוד מאוד חשובה כמו גם איכות הצילום.

צלם אירועים איכותי צריך להביא איתו עבר ודוגמאות ומי שאין לו כאלה הוא מתחיל כנראה, וגם לאלה שווה לתת הזדמנות במידה ויציגו קבלות מתאימות.
לכל אורך הדרך תמיד הקפידו ללכת על איכות – סה"כ צילום האירוע יכול לקרות פעם בחיים וחשוב שיהיה כמה שיותר איכותי.

מאחלים לכם אירוע מושלם עם צילום איכותי.

הוסף תגובה