צילומי הריון בסטודיו – איך תעשי את זה נכון

אני זוכרת שלפני צילומי ההיריון שלי התרגשתי בטירוף, גם אני כצלמת, בחרתי ללכת לקולגה שתצלם אותי בסטודיו שלה כדי לחוות את החוויה הזאת בעצמי. היה לי חשוב מאוד להיות בצד השני של המצלמה גם כדי לתעד כמובן אבל לא פחות כדי להבין מה עובר עליך בזמן צילומי הריון בסטודיו.

אז הגעתי לשבוע 32 ונסעתי את כל הדרך לחיפה מפתח תקווה להצטלם אצל הצלמת שהכי התחברתי לעבודות שלה. אני חייבת לציין שכמישהי שמגיעה מהתחום ויש לי הרבה מאוד קולגות וראיתי כל כך הרבה סגנונות הבחירה הייתה לא פשוטה אבל בסופו של דבר דווקא בחרתי ללכת לצלמת שהכי מזכירה את סגנון הצילום שלי, רך נקי, בלי הרבה רעש לי זה מאוד חשוב הדגש על האנשים ופחות על ה"תפאורה" .

 

אז איך תמצי הכי נכון את החוויה בסשן צילומי הריון בסטודיו

  • חשוב תגיעי בשעה סבירה רצוי בשעות הבוקר שהגוף עוד לא עבר את כל העומס של אותו היום ואת לא עייפה קמת אחרי שינת לילה טובה (עד כמה שאפר בשבועות האלה) אכלת ארוחת בוקר קלה ואת מרגישה במיטבך .

  • תגיעי אם אנשים שנוח ונעים לך להיות איתם , צילומי הריון הם מאוד אישיים כדי שהחוויה תהיה לך טובה בחרי בקפידה את מי שאת רוצה שהיה איתך ביום הזה תיתן לך את ההרגשה הכי נוחה להיות איתו .

  • חשוב לפני הצילומים לא ללבוש בגדים שישאירו עליך סימנים כמו חזיה שלוחצת , מכנס שכבר קטן , גבריים הדוקות וכדומה

  • בזמן הצילומים תרגיש הכי בנוח לקחת הפסקות ואל תתבישי לבקש אותן , אני יודעת שזה לא פשוט מחליפים בגדים , יושבים , קמים ועומדים , לחץ על השלפוחית ולכן זה יכול להיות מעט מעייף תיהיה קשובה לגוף שלך ותרגישי נוח לעשות הפסקה שאת צריכה .

  • תרגישי בנוח לשתף אותי כבר בתחילת הצילומים אם יש לך משהו שאת פחות אוהבת אצלך ואנחנו צריכות לשים עליו דגש , זה יכול להיות סנטר כפול , צד שאת יותר אוהבת להצטלם בו , איבר שאת פחות רוצה להבליט . ואם משהו בתנוחה לא מרגיש לך נוח פשוט להגיד . בסופו של דבר את רוצה לצאת מרוצה מהצילומי ההריון ואין סיבה שלא תהני להסתכל עליהם .

  • הסתכלת באתר שלי לפני הצילומים ומאוד אהבת תמונה מסויימת ספרי על זה

מחכה לך בסטודיו שלי לצילומי הריון ולחוויה שלא תשכחי

שלך,

דנה אופיר
סטודיו לצילום הריון – מזכרת מיוחדת שכיף לזכור

 

הוסף תגובה