צלם אירועים אומנותי

ימה ומעוצבת בעוד שנים? הזמינו צלם חתונות מקצועי!

החלטתם להתחתן? עושים אירוע? לא יודע איזה צלם לבחור בסה"כ זו לא נראה עבודה קשה למצוא צלם טוב, אלא שמארגנים חתונה גם עניין פשוט כמו למצוא צלם הופך למסובך. צלם חתונה אינו דבר של מה בכך, מכיוון שתיעוד האירוע אמור להישאר מזכרת לשנים רבות, לכן שווה להשקיע חד פעמי קצת יותר ולשכור צלם מקצועי יותר.

יש שני סוגים של צלם חתונות, האחד צלם אירועים רגיל, צלם זה מצלם את האירוע בצורה רגילה ופשוטה. השני צלם אומנות והמומחיות שלו זה לצלם תמונות אומנותיות מיוחדות. בעבר היה די בלחיצה על כפתור במצלמה, כיום צילום באירועים הוא הפקה שלמה. הצלם אמור להפיק לבעלי השמחה אלבום דיגיטאלי מושקע ואיכותי

 

לחפש צלם הינו דבר פשוט, כל חיפוש באינטרנט מוביל לעשרות תוצאות מיידיות של צלם אירועים. החלק הקשה כאן הוא בחירתו של הצלם המתאים ביותר בשבילנו. הסתכלו על תמונות של הצלם, על עבודות שהוא עשה בעבר כמו סרטי אירועים וחתונות. במידה ולא אהבתם את מה שראיתם, תעברו הלאה אל הצלם אירועים הבא. (כמו שכבר אמרנו שווה להשקיע קצת יותר בשביל תיעוד אירוע כ"כ חשוב לנו)

אופצייה נוספת היא חברות צילום גדולות עם מבחר צלמים איכותיים. אך כמו שאלו יתרונותיה של חברה גדולה כך גם אלו חסרונותיה כי יש להם מבחר רב של צלמים ולא נוכל לדעת איזה צלם יישלח לתעד את האירוע.

כאשר נסגרת עסקה עם צלם חתונות חשוב לשים לב כמה תמונות הצלם יפיק, איכות, וכמה משלמים על כל תמונה.

הוסף תגובה