קבלת פנים – מה חשוב לדעת

מידע כללי לקבלות פנים

מהי החשיבות של המוסיקה בקבלת הפנים?

קבלת פנים היא המפגש הראשוני של האורחים עם האירוע. כמו שדואגים לאוכל בכניסה לאורחים כך יש חשיבות שהמוסיקת תהיה נעימה, איכותית, וכיפית. קיימים כמה סגנונות מוסיקליים המתאימים לקבלות פנים: סגנון ספרדי – נעימות ספרדיות ידועות וקטעי ג'פסי קינגס, סגנון ישראלי , סגנון לועזי – כמו למשל ביטלס, או סגנון יווני – בדר"כ כלל מתאים גם לקבלת פנים וגם כמופע מרכזי. מקובל שהמוסיקה בקבלת הפנים היא רק ברקע ולכן היא בעוצמות לא גבוהות והגיטריסט או הגיטריסטים יושבים בכניסה. כמובן שתמיד אפשר לשים ברקע דיסק של מוסיקה טובה כתחליף אבל מוסיקת רקע שמנוגנת בצורה חיה ע"י נגן היא הרבה יותר אותנטית ומושכת.

כמה נגנים דרושים לקבלת פנים?

ההרכב המלא שלנו כולל 2 גיטריסטים מקצועיים ונגן כלי הקשה מיומן. אפשרי להסתפק בהרכב חלקי של 2 גיטריסטים, או גיטרריסט וכלי הקשה, או גיטריסט אחד. אם מעוניינים ליצור קבלת פנים יותר קצבית ועשירה רצוי לקחת את ההרכב המלא.

האם אפשר לקבל את המוסיקה כמופע מרכזי?

כמובן. לאחר שהאורחים נכנסו לאולם, ישבו ואכלו, אפשר לקבל את המופע כחגיגה קצבית וסוערת. במקרה הזה מומלץ לשלב את ההרכב המלא.

מהם הסגנונות המוסיקליים שתוכלו לקבל מאיתנו במוסיקת הרקע או במופע המרכזי?

אנו נוכל להתאים בשבילכם את סוג המוסיקה המועדפת: מוסיקה ספרדית, דרום אמריקאית, מוסיקה לועזית, ביטלס, שנות השישים שבעים, ועוד. כל זאת בנגינה אמנותית, ביצועים וירטואוזיים, אלתורים ייחודיים, ונגינה נעימה, מושכת, ומדליקה. מומלץ להקשיב בעמוד זה לכל קטעי השמע ולצפות בסרטוני הוידיאו במלואם על מנת להיווכח בכך.

כיצד אפשר להתאים ולבחור קטע מוסיקלי כליווי לחופה?

אין דבר אותנטי ורומנטי יותר ממוסיקה חיה שמנוגנת בלייב בזמן הכניסה לחופה. אנו נתאים בשבילכם קטע מוסיקלי מרגש שתבחרו מתוך מבחר גדול של מנגינות , וננגן זאת בשבילכם בשיא הרגש והיופי.

הוסף תגובה