קווים לדמותה של חברת ניהול מומלצת

קווים לדמותה של חברת ניהול מומלצת

אחרי שהתקבלה החלטה פה אחד באסיפת הדיירים להכניס לבניין חברת אחזקה, אתם יכולים לצאת לדרך. כיום בישראל ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי אחזקה שונים: מניקיון בניינים ועד שירותי אבטחה. לצד חברות שאכן מתחזקות בניינים בסטנדרט גבוה, גם ישנן אלו המספקות עבודה חלקית ברמה נמוכה. איך תדעו לזהות גם אתם חברות אחזקה אמינות ומקצועיות שעובדות למענכם?

שירותי אחזקה בהתאמה אישית אליכם

ראשית, דעו מהו הכוח שלכם. אתם אלו הרשאים להחליט אילו שירותים רלוונטים לכם כבניין ואילו ממש לא. ישנן חברות אחזקה שיציעו לכם דילים סגורים, שיהיה עליכם להתאים את עצמכם אל דיל אחד מתוכם. חברות האחזקה האמינות לעומת זאת, יבנו בעבורכם תכנית שירותים התואמת את הצרכים שלכם כבניין. כך לדוגמא, אם השירות שאתם מעוניינים בו הוא שירות אחזקה + ניקיון, למה שתשלמו גם על אבטחה? חברת אחזקות עם תכנית מותאמת אישית – חובה!

זמינות חברת האחזקה – עד כמה היא חשובה?

אחד היתרונות הבולטים ביותר של שירותי האחזקה, הוא האפשרות שלכם לקבל מענה גם באירועי SOS. בעולם אוטופי לא הייתם צריכים לחשוש מפיצוצי צנרות, הפסקות חשמל או מעליות תקועות. עם זאת, לא ניתן לשלול מקרים שכאלו ועל כן חשוב לבדוק: מהי הזמינות לה חברת האחזקה מתחייבת? הבטיחו מראש כי תקבלו מענה אנושי-מקצועי בכל שעה ביום.

אמינות ושקיפות כתנאי בסיסי להתקשרות

אל תשכחו לרגע: חברת האחזקה עובדת בעבורכם, ולא אתם בעבורה. מאחר והיא זו שעובדת בשבילכם, הרי שמחובתה לפעול כלפיכם בשקיפות מלאה. חברת האחזקה לעתים תבצע עבודות תחזוק שונות (באמצעות אנשי מקצוע חיצוניים), וחובתה לדווח לכם על מה שיעשה ועל מה שנעשה. שקיפות כלפיכם היא תנאי סף להתקשרות! כל תיקון, החלפה או עבודת תחזוקה צריכה להתבצע באישורכם, תוך שיתוף פעולה מלא אתכם.

רמת הניקיון בבניין: מאנשי הניקיון ועד חומרים איכותיים

הבטן הרכה של המון אנשים היא ניקיון הבניין. ישנם לא מעט סיפורים על בניינים שרק חיכו לסיים את החוזה שלהם, זאת בעקבות שביעות רצון נמוכה מאד מחברת האחזקה ובעיקר מצוות המנקים. ישנם בניינים בהם הניקיון מתבצע על בסיס יומי, וגם כאלו שמנקים בהם בתדירות נמוכה יותר. כך או כך, חשוב להבטיח צוות מנוסה שאוהב (!) את העבודה שלו. אחרת? הבניין שלכם יראה בהתאם. בנוסף, אל תתביישו להתעניין אודות חומרי הניקיון בהם עושים שימוש המנקים, ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

הוסף תגובה