קורס אימון אישי למיצוי נכון של החיים

יש כאלו שמסלול חייהם מתוכנן בקפידה מראש והם יודעים בדיוק היכן יהיו בעוד 5 שנים מעכשיו, במה יעסקו, כמה ילדים יהיו להם ואפילו כיצד יראו. מאידך, יש את אלו, שלא כל כך מוצאים את עצמם בין ריבוי האפשרויות שיש כיום בעולמנו, או שלא מצליחים להגשים את המטרות בהם הם חושקים מכל מיני סיבות שונות. לאלו המבולבלים או המתקשים יש לנו הצעה – קורס אימון אישי.

מהו קורס אימון אישי וכיצד הוא מתנהל?

קורס אימון אישי מטרתו העיקרית אישי הינה להביא את המאמן למקום של סיפוק בחיים והעצמה בכל אחד מתחומי החיים בהם הוא שואף להתפתח.קורס אימון אישי מתנהל באמצעות סשן של מספר מפגשים, בהם המאמן האישי והמתאמן עוברים יחד תהליך אימוני חשוב ומשמעותי, המסייע למתאמן להכיר את עצמו, את יכולותיו, את רצונותיו, את קשייו, את נקודות התורפה והחולשה שלו, ובעיקר את החוזקות והעוצמות שבו, להגדיר לעצמו יעדים ולפעול בצורה הנכונה על מנת להשיגם.

כמה זמן אורך קורס אימון אישי?

 

קורס הכשרת מאמנים אישיים מורכב מ- 60 שעות אקדמאיות ומונה כ-10 מפגשים. שעות הקורס ניתנות לבחירה לכל מתאמן (שעות בוקרשעות ערב). הלמידה בקורס אימון אישי מתבצעת באמצעות תרגילים אימוניים שונים, משחקי תפקידים וסימולציות נוספות בשילוב למידת חומר עיוני והרצאות שונות. כל מתאמן עובר תהליך אימון אישי בכל אחד מדרכי הלמידה, בין אם מדובר במפגשים, בהרצאות ובסימולציות ובין אם מדובר בעבודות העצמיות ובחומר העיוני שהמתאמן לומד בעצמו.

למי מתאים ללמוד את קורס האימון האישי?

כל אדם שמעוניין לשפר את איכות חייו, להגשים את שאיפותיו, את מטרותיו ואת חלומותיו העמוקים ביותר (אלה שחשב שאין בכוחו להגשים מסיבות כאלה ואחרות) רשאי לפנות ללימודי קורס אימון אישי, להעצים את עצמו, להתפתח בחייו האישיים, המקצועיים או הרגשיים כאחד ולמצוא את הסיפוק אליו הוא כמה. הקורס יעניק למתאמן כלים מעשיים להגשמת מטרותיו ולהגדרת שאיפותיו יחד עם שלל מיומנויות שיסייעו לו להתגבר על אי אלו מהמכשולים המעכבים אותו בדרך להגשמת ייעודו.

לסיכום

קורס אימון אישי הינו קורס יעיל, שמאפשר הגשמה עצמית והתפתחות בכל מישורי החיים השונים בהתאם לרצונו של המתאמן. ובכן, כל מי שמעוניין לשפר את איכות חייו ואת הרגשתו העצמית, יכול לפנות ללימודי קורס אימון אישי, ללמוד להכיר את עצמו, את חלומותיו, את עוצמותיו ואת חולשותיו ולרכוש את הכלים והמיומנויות שיסייעו לו להתגבר על הקשיים ולהגשים את מטרותיו.

הוסף תגובה