קליפ לבת מצווה

לפני כחודש חגגה בתי ענבל בת מצווה. זו הבת הבכורה שלי ואין שנה דומה לזו של שנת בת המצווה. החגיגה מתחילה עם מסיבת בת המצווה של החברה הראשונה, משם זה כבר ממש מרוץ של ריצות ממסיבה למסיבה, עסק לא זול בכלל, ולאט לאט בניית פנטזיית הבת מצווה הפרטית שלך… ופנטזיות נבנות ואפילו גבוה…ומבת מצווה לבת מצווה נבנתה אצלה בת שלי רשימה ארוכה יותר של מה אני "חייבת " שיהיה במסיבה שלי ובלי זה "זה יהיה לא שווה" וכו' וכו'…זה מתחיל מתלבושות, כיבוד, איפה המסיבה תתקיים ועד אטרקציות לבת מצווה כמו קליפ לבת מצווה כדי שלא יהיה משעמם.

אז על מנת לקצר עבור אחרים תהליכים אולי להצליח אפילו לפשט אותם במעט החלטתי לכתוב מה בחרנו אנו על מנת להפוך את ענבל שלנו למאושרת ובעלת תחושה שהבת מצווה שלה הייתה "שווה" ותיזכר לטובה.

אנו בחרנו להפיק יחד איתה קליפ בת מצווה באולפני שיר בהפתעה.

למה הפקנו קליפ לבת מצווה?

למה קליפ לבת מצווה ולא חבורת רקדניות, קוסמים ועוד מיני מפעילים? מסיבה מאד פשוטה, קליפ לבת מצווה יש בו חיבור אמיתי לחיים שלה ושלנו, תוכן משמעותי לאירוע כה חשוב ,הנאה ענקית לה ולנו בתהליך ההפקה והפתעה לאורחים כזו שאחר כך עוד צופים בדי וידי ורואים את הפקת קליפ בת מצווה בבית ומדברים עליה.

ענבלי שלנו הייתה בעננים כשקראה את השיר שכתבו עבורה עליה. היא צחקה כש"ירדו" על ההתרגזויות שלה, התרגשה כשכתבו על הכישרונות שלה, ונהנתה לשיר את השיר על לחן של להקת בנים אהובה… ההנאה שלה סביב קליפ לבת מצווה שלה הייתה אדירה!

מיותר לספר כמההיא התרגשה לפני ההקרנה וצחקה על הזיופים בחלקים שאני שרתי עליה ועל הענטוזים המביכים של אבא שלה בצילומים…בקיצור מה שהיה אמור להיות רק עוד אלמנט נחמד לאירוע בת מצווה הפך להיות מסמר מרכזי עוד לפני שהאירוע התחיל.

הרעיון של קליפ בת מצווה יש להודות לא היה מקורי שלה. היו קליפים רבים אצל החברות וראינו עוד הרבה בחתונות, אבל אין קליפ דומה לרעהו! ולכן הפקת קליפ לבת מצווה היא תמיד מקורית מרגשת ומפתיעה יותר מכל הפעלה שחוזרת על עצמה.

הוסף תגובה