קליפ לחתונה – עשה זאת בעצמך

החתונה מתקרבת ועימה ההתרוצצויות מסלון הכלות אל חברת הקייטרינג, ומבית הדפוס אל אולם האירועים. בין לבין אתם מוצאים את הזמן לתהות לגבי מילוי התוכן שלאחר החופה – ברכות, ריקודים, מופעים ושאר קינוחים. אחת האפשרויות הנחמדות והמרגשות ביותר היא הכנת סרטון מוזיקלי קצר של בני הזוג לבדם, או בחברת ידידים ומשפחה. מרבית המתחתנים פונים אמנם אל חברות הפקה מקצועיות לצורך הכנת הקליפ, אולם אפשר גם להפיק את הסרטון במו ידיכם וליהנות מחוויה מגבשת, מחופש אומנותי וממוצר מוגמר שאתם גאים בו.

הכנת קליפ לחתונה – שלבים ראשונים

ראשית יש לשבת יחדיו ולחשוב מה אתם בעצם רוצים. האם מדובר בקליפ מוזיקלי שבו אתם שרים, בסרטון בעל מבנה עלילתי, או פשוט בתמונות סטילס עם מוזיקה ברקע. לאחר מכן עליכם להחליט כמה משתתפים תרצו לשתף בקליפ, כשהעיקרון המנחה הוא שריבוי אנשים מעצים את החוויה והיצירה, אך הופך את מלאכת ההפקה למורכבת יותר. השלב הבא יהיה בחירת שיר המבטא את הרגשתכם כלפי המעמד, וגם זה אל זו. כאן עולמו הרגשי של כל אחד מושך לכיוון אחר, וזוגות רבים מוצאים את מלאכת בחירת השיר קשה לביצוע. לכן ההמלצה היא להיות גמישים וקשובים למשאלות האחר – זו גם הכנה טובה לחיים שאחרי האירוע.

מה עכשיו ?

לאחר שבחרתם את השיר, עליכם להחליט האם תישארו נאמנים למילים המקוריות או שתרצו לכתוב מילים משלכם. במידה ותכננתם להפיק סרטון עלילתי בכיכובכם, זה גם הזמן לכתוב את התסריט וליידע את השחקנים על תפקידיהם. כדאי להתאמן מספר פעמים על השירה והמשחק, וכעת כל שנותר הוא להפעיל את המצלמה, לוודא שהמכשיר עומד על חצובה יציבה, שכל רעשי הרקע הופחתו למינימום ההכרחי, ולהתחיל להקליט. עם סיום הצילומים יש לערוך את המוצר המוגמר, ולשם כך ניתן להיעזר בתוכנות עריכה ביתיות המצויות כבר במחשב האישי, או להורידן מהאינטרנט.

באירוע עצמו

ראשית, הכינו מספר עותקים של הדיסק על כל צרה שלא תבוא, ומומלץ אף להכין כמות גדולה של דיסקים צרובים, להדפיס אריזה נאה ולחלק לאורחים כמזכרת. הגיעו אל אולם האירועים בשבוע שלפני החתונה ובדקו שהמקרן אכן קולט ומשדר את הדיסק, שהסרט נראה היטב על המסך, וודאו שאין בעיות טכניות העלולות להעיב על חוויית הצפייה. לבסוף, הקרנת הקליפ תהיה ללא ספק אחד ממסמרי הערב, אך לא חייבים להקרין רק פעם אחת. אפשר לתת לסרט לרוץ בשקט על המסך עוד לפני החופה, ובוודאי שבין הארוחות ובזמן הריקודים. עוד עצות וטיפים לחתונה מושלמת במגזין החתונות

הוסף תגובה