ריקוד הטקטוניק- אלקטרו דאנס

כמו הפצת הקרוקס, כך גם הטקטוניק עובר במוח של כולם. נדיר לראות מחזות שכאלו. אנשים רוקדים את הריקוד בכל רגע מזדמן. בין אם זה במועדונים, בין אם זה במסיבות ביתיות, מקלטים או מסיבות שטח, בין אם זה כשיושבים בפארק (ורוקדים על מוזיקה שמושמעת בפלאפון =\), בין אם זה באמצע היום ליד חוף הים כשחבר מביא אוטו ושמים מוזיקת האוס משובחת, או אפילו בחנייה נידחת, בבית בחדר בשביל לתרגל, במקלחת במקום לשיר, ואפילו בשרותים במקום לחר… לא לא באמת.

מה שקורה פשוט מטורף, רבים יודעים זאת, ורואים זאת! לא רק שרוקדים טקטוניק, אלא גם משתמשים בנפלאות הטכנולוגיה (במיוחד במצלמות וידאו של הפלאפון) ועושים מאות סרטונים שמועלים ליוטוב בכל פעם מחדש. (מי שלא יודע על מה אני מדבר, מוזמן להיכנס ליוטוב ולכתוב בחיפוש טקטוניק בעברית או באנגלית). בגלל שטכניקת הריקוד בעיקרה לא כל כך קשה להבנה, ודי קליטה למען האמת, רבים מהרוקדים בסרטונים הם חובבנים שלמדו מספר תנועות, חובבנים שהפכו לרקדנים מוכשרים, להקות ועוד.
ד"א אם כבר דיברנו על סרטונים, מספר סרטונים כאן בארץ הם בידי קבוצה חדשה יחסית שקמה, "טקישראל", "טקטזזנו" שעומדת לקום בקרוב ועוד.

 

באותם הסרטונים, ניתן לראות תגובות כל כך מיותרות שציינתי כבר בהתחלה, תגובות בידי אנשים שמחשבתם היא שהריקוד הוא של הומואים, או של קוקסינלים.
אכן אכן, זה מה שקורה בעולם שבו חופש הביטוי מגיע לדרגות הכי גבוהות שיש.
צר לי לאכזב אתכם, אנשים שחושבים כך, טקטוניק לא מעיד על מינו של אדם. לקחתם את הריקוד יותר מידי ללב. זה בס"ה ריקוד אחרי הכל, ריקוד קליל לקליטה שעוד בתחילת דרכו.
אתם עוד תתרגלו.
אני אומר את זה כאחד שלא כל כך רוקד את הריקוד, אבל נהנה מלצפות באנשים רוקדים אותו, ואפילו מעודד אנשים לרקוד את הריקוד.

עם הווי שבו מחשבתה של רוב האוכלוסיה בנויה מדעות קדומות, מיותר לנסות לשנות את דעתם של אותם האנשים שהולכים אחרי הסטיגמה הנדושה.
מי שעוד מאמין שהריקוד של הומואים, שיוכיח כאן ועכשיו את ההצהרה. הוכחה משמעה מסמסך רשמי שמצהיר כי יותר מ-50 אחוז מהרוקדים הם הומואים. עד אז, חידוד קטן – אולי לכל הומו יש תנועות כאלו ואחרות שמזכירות את הריקוד, אבל זה לא אומר שמי שרוקד את הריקוד הוא הומו!

סדרך כלל הריקוד מתנגן לצלילי האלקטרו האוס

הוסף תגובה